Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xan

Re: Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 18:41

LIQUITA schreef:
Kraak, denk, denk, kraak....Hmmmmm....ik weet het niet meer Huilen . Bedoel je soms "De............." nee ik zeg maar niks Tong uitsteken

Ik denk dat je het geraden hebt.

De drie Mutsketiers.

Vandaag hebben we Tilly onze team-outfit overhandigd Haha! Haha!
Een roze trui met achterop gedrukt: "de drie Mutsketiers", een roze cap, roze hawaï-slingers, roze sokken met paard, roze boerenzakdoek (tegen het stof).

Morgen zijn we dus alle 3 hetzelfde gekleed, lachen hoor. Xandra gaat ook in het roze met bandages, en elastiekjes. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat. Zondag horen jullie meer.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 18:47

Vandaag zijn Duikertje, Winnitou en ik ook nog even bij Ria langsgegaan. (ponyvreugd).Dat was heel leuk en gezellig. Ria ging gelijk koffie halen en we hebben even zitten kletsen.
Daarna even over het terrein gelopen, kon Tilly even zien waar haar paard terechtkomt.
Ria wacht met schrik en beven op onze komst Haha!

rockoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 18:56

Succes morgen mutsketiers en veel plezier

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 20:59

xan schreef:
LIQUITA schreef:
Kraak, denk, denk, kraak....Hmmmmm....ik weet het niet meer Huilen . Bedoel je soms "De............." nee ik zeg maar niks Tong uitsteken

Ik denk dat je het geraden hebt.

De drie Mutsketiers.

Vandaag hebben we Tilly onze team-outfit overhandigd Haha! Haha!
Een roze trui met achterop gedrukt: "de drie Mutsketiers", een roze cap, roze hawaï-slingers, roze sokken met paard, roze boerenzakdoek (tegen het stof).

Morgen zijn we dus alle 3 hetzelfde gekleed, lachen hoor. Xandra gaat ook in het roze met bandages, en elastiekjes. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat. Zondag horen jullie meer.

leuk zeg ben benieuwd hoe jullie en xandra er uit zullen zien wacht op de foto s veel plezier morgen

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 21:02

LIQUITA schreef:
Nou en dan hier nog wat beloofde vakantie foto's. Helaas ik mocht van Eus niet alle foto's plaatsen, dus ik hou me maar in Knipoog .

De geweldige camper (check Ilse achter het raampje)
Afbeelding

Eerste avondmaaltijd in de camper (best genoeg ruimte voor met z'n 5en)
Afbeelding

Ons "plekkie"
Afbeelding

In Montèlimar
Afbeelding
Afbeelding

Ilse's heerlijke Mozzarella broodjes in de oven
Afbeelding

PROOST
Afbeelding

leuk de foto s volgend jaar maar met allen op naar frankrijk Haha!

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 07:32

Dat ziet er super gezellig uit!

natuur5D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 08:02

meelen schreef:
hier eventjes sanne,,

ik wil graag een startkaart aanvragen maar ik kan nergens de kosten vinden en hoe het allemaal moet..
daar kunnen jullie mij vast wel bij helpen Lachen

hay Sanne, vorig jaar hebben we amber bij de kalverhoek aangemeld voor een startkaart. je wordt dan lid van Rossinant, dat is hun rijvereniging. vervolgens hebben we met de voorzitster van de vereniging de knhs formulieren ingevult. je hebt dan oa kopien van je paardenpaspoord nodig. zij zorgde ervoor dat de startcoupons werden besteld. en omdat je lid bent van Rossinant sta je automatisch ingeschreven voor de officiele wedstrijden die bij kalverhoek gehouden worden, een keer per maand. ik weet niet meer de exacte kosten, maar volgens mij was het in totaal 80 euro of zo. per wedstrijd van 2 proefen betaal je geloof ik 10 euro.
maar je kunt natuurlijk ook bij een andere rijvereniging lid worden. alleen wij hadden toen nog geen trailer en Kalverhoek is goed lopend te doen.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 08:52

wens bij deze meelen een hele Afbeeldinghopelijk heb je veel mooi weerAfbeelding

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 11:15

Liquita, ik verval misschien in hehaling maar het ziet er erg gezellie uit daar in Frankrijk.

En meelen en fijne vakantie.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 11:43

Dank jullie wel...het was ook een heel gezellige vakantie Ja

Meelen, nu ben jij aan de beurt! GENIET er maar van...heb je nog leuke plannen?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 13:13

Dank jullie wel.
Ik ben er ook zeker aan toe na deze ontzettende drukke werkweek van 6 dagen waarvan ik er nog 3 met een extra wijk had. Ik ben helemaal AF.
De plannen om weg te gaan waren er wel, maar de muntjes zijn er niet. Helaas, maar het is even niet anders. De gedachte 3 weken lekker niets doen is ook wel lekker (niet dat ik stil kan blijven zitten hoor)
Ik zal vast wel een keertje naar de manege gaan, en misschien nog wel een keertje (in de les?)rijden. Ik zie het allemaal wel.

natuur5D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:00

fijne vakantie meelen, geniet ervan. ik hoop op een hele mooie nazomer voor je. volgens mij zijn de voorspellingen vanaf dinsdag weer zonnig Afbeelding

natuur5D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:09

vandaag had ik zoiets aparts, ik was in de bak aan het rijden en bij het hek hoorde ik iemand zeggen "hij is het, hij is het echt" en toen vroeg ze of ik op Nelson reed. Bleek dat zij zijn eerste baasje was. zij heeft Nelson toendertijd zelf ingereden. Ik vond het echt superleuk om haar te ontmoeten. zij had het adres weer van Nelson's vroegere bijrijdster, die op stal staat bij degene van wie ik Nelson heb gekocht. Als ze haar belofte houdt gaat ze mij foto's van een heel wat jongere Nels mailen, maar volgen haar was ie niet veel veranderd. Wel leuk hoe ze vroeg of hij bepaalde dingen nog steeds deed, echt herkenbare dingetjes.
En ik maar denken dat ik Nelson had leren buigen, dat had ie allang van haar geleerd, ik vond al dat hij het zo snel oppakte Haha!

natuur5D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:11

zaterdag 22 september komt Bram de hoefsmit, dus als er nog paarden of pony's zijn die tegen die tijd ook bekapt moeten worden hoor ik het wel.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 20:54

natuur5D schreef:
vandaag had ik zoiets aparts, ik was in de bak aan het rijden en bij het hek hoorde ik iemand zeggen "hij is het, hij is het echt" en toen vroeg ze of ik op Nelson reed. Bleek dat zij zijn eerste baasje was. zij heeft Nelson toendertijd zelf ingereden. Ik vond het echt superleuk om haar te ontmoeten. zij had het adres weer van Nelson's vroegere bijrijdster, die op stal staat bij degene van wie ik Nelson heb gekocht. Als ze haar belofte houdt gaat ze mij foto's van een heel wat jongere Nels mailen, maar volgen haar was ie niet veel veranderd. Wel leuk hoe ze vroeg of hij bepaalde dingen nog steeds deed, echt herkenbare dingetjes.
En ik maar denken dat ik Nelson had leren buigen, dat had ie allang van haar geleerd, ik vond al dat hij het zo snel oppakte Haha!
Wat leuk zeg! Grappig he, dat mensen toch vaak opzoek gaan naar hun "oude" paard of pony. Ik krijg ook af en toe een sms-je van de vorige eigenaar van Liquita. Hij vraagt dan hoe het gaat met de wedstrijden ofzo, echt geweldig vind ik dat. Zo volg ik mijn vorige paard Neelie op internet. Er staan vaak foto's van haar op de website van de manege waar ze nu staat. Leuk om te zien hoor Ja.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 21:06

Meteen weer even gekeken op de site van de manege waar mijn vorige paard Neelie nu staat.

Het paard achteraan, met vliegen-netje is Neelie. Ik vind het echt super om te zien.
Afbeelding

Ik ben gewoon jaloers op haar, ze loop lekker veel in de duinen en op het strand. Ze staat namelijk op een manege in Zandvoort....geweldig toch!!!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:30

Heerlijk he, zo op het strand rijden.
Mooie heldere foto ook.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:34

He he, eindelijk even ontspannen hier.
Ik had vanavond eerst nog een etentje in het wokrestaurant bij het brugrestaurant. Ik vond er geen ene m**r aan. hahaha
Wokken is niet mijn ding. Beetje in de rij staan om je eten te laten bakken. Eten waar iedereen met z'n giechel boven staat te weet je velen.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:40

Kwijlen Tong uitsteken ?

Doei! BTW Lachen

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:41

Leuke foto LIQUITA Lachen Is ze daar pensionner of manege paard Lachen ?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:56

Hackie schreef:
Kwijlen Tong uitsteken ?

Doei! BTW Lachen

of hoesten of niezen of neuzepeuteren. GETVERRRRRRRRRRRRR Afbeelding

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 22:14

Hackie schreef:
Leuke foto LIQUITA Lachen Is ze daar pensionner of manege paard Lachen ?

Ze is een manege paard. Het is een kleine manege en ze heeft het daar heel goed. Ik heb haar destijds van Grardus gekocht...als ik dat niet had gedaan, liep ze nu misschien nog mee op Veldt in de lessen Haha! .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 22:15

meelen schreef:
Hackie schreef:
Kwijlen Tong uitsteken ?

Doei! BTW Lachen
of hoesten of niezen of neuzepeuteren. GETVERRRRRRRRRRRRR Afbeelding

He jaggie Misselijk

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 22:16

Heej ATE!!! Doe je het nu weer? Snel ervan door gaan als ik online kom Huilen Clown

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 22:18

Nou dan ga ik ook maar weer. Zo even naar Studio Sport kijken met o.a. EK dressuur Ja