Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ff kijken volgende week donderdag ben ik vrij. Werk je dan ook? Dan kom ik met mn rollie wat lekkers halen
! Nou de kleine meiden club staat als het goed is buiten en ik ga morgen weer lekker op mijn paardje zitten!! Misschien zelfs wel een klein buitenstapritje!!
.
vera23 schreef:ja mogen ze naar buiten
sybje schreef:Jeetje wat een prutsmuts weer! Nou de kleine meiden club staat als het goed is buiten en ik ga morgen weer lekker op mijn paardje zitten!! Misschien zelfs wel een klein buitenstapritje!!
.
Sorry, ik heb echt geen idee, heb nog nooit een gebroken been gehad
*klopt dit nu ff af op mijn zaagsel*

sybje schreef:jaa!!! gezellig anous ik ben helemaal voor! Ik moet alleen werken morgen tot zes maar dan ben ik rond zeven uur op stal. Of later doen? (hihi ik hoopte al dat je misschien mee ging)
Zondag doen dan?? Of kom je dan ook pas 's avonds?Marieke_ schreef:Wat stour Anous om Biz alweer buiten te zetten
Ja klop maar af. De dag voordat ik was gevallen zei mn vader nog tegen me dat ik niet er vanaf moest vallen. Dat had die nog nooit eerder tegen me gezegd, en wat gebeurd er dan![]()
Pff ik mis de paarden wel heel erg hoor. En jullie ook natuurlijk, maar de paarden kunnen niet op bokt
Hopelijk mag ik ook wat sneller met mn boxrust stoppen net als Evita *jalours*
Je paps mag in ieder geval niet meer zeggen dat je niet van paard mag vallen. Straks val je nog van Diddle
Marieke_ schreef:Hihi dat zou niet fijn zijn.
Trouwens die doos met bonbonnetjes is eraf
Marieke_ schreef:Jaa met Diddle
enneh hoe laat kan je dan
geworden op hem......Naomi wilde hem nog even poetsen voordat hij het land opging maar daar dacht meneer ff anders over......draaien en vervelen en toen was Karin boos
......daarna was hij redelijk braaf......toen mocht hij het land op .....ook daar dacht hij ff anders over
.....hek open en gaan .....Naomi zat er nog aanvast, geeft toch niks we trekken gewoon het touwtje uit haar handen.......touwtje is er nu wel af maar hij heeft wel zijn halster nog om......stoute stoute blando........
maar ben even tussen de bedrijven door naar stal gekomen om de paardjes buiten te zetten vandaar........ spettertjuh schreef:Marieke je gaat toch wel zonder krukken he en zonder zadel hoor......mag wel hoofdstelletje in...........![]()
Zo Blando was vervelend!!!!!!!!!!!!!! Ben echt heel boosgeworden op hem......Naomi wilde hem nog even poetsen voordat hij het land opging maar daar dacht meneer ff anders over......draaien en vervelen en toen was Karin boos
......daarna was hij redelijk braaf......toen mocht hij het land op .....ook daar dacht hij ff anders over
.....hek open en gaan .....Naomi zat er nog aanvast, geeft toch niks we trekken gewoon het touwtje uit haar handen.......touwtje is er nu wel af maar hij heeft wel zijn halster nog om......stoute stoute blando........
![]()
Spetter heeft gesprongen met Xenia op zijn rug, kan hij dus ook.....hahahaha.....![]()
Ja ik hoorde niet op stal vandaagmaar ben even tussen de bedrijven door naar stal gekomen om de paardjes buiten te zetten vandaar........