Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xMarieke

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:47

Waar werk je Xeen?

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 23:21

Bij paps *LOL*

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 23:24

moet jij niet slapen xeen??? Tong uitsteken

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 09:31

Leuk Haha! ff kijken volgende week donderdag ben ik vrij. Werk je dan ook? Dan kom ik met mn rollie wat lekkers halen Ja

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 12:58

Jeetje wat een prutsmuts weer Haha! ! Nou de kleine meiden club staat als het goed is buiten en ik ga morgen weer lekker op mijn paardje zitten!! Misschien zelfs wel een klein buitenstapritje!! Bloos.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 12:59

ja mogen ze naar buiten Lachen

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 13:01

Voor het geval ik het nog niet op bokt heb gezet: Steffi heeft drie ruggenwervels van sieb weer even terug op hun plaats gezet (zaten alledrie aan de linkerkant) en Siebje heeft lever kruiden gekregen omdat haar lever niet optimaal werkte. Voor de rest poeder tegen artrose zodat ze alles wat sterker maakt (ze heeft geen artrose!!) en is ze helemaal gezond!

Haar dikke buik is ook een goed teken. Sieb wordt pas dik als ze het echt naar haar zin heeft. Dus nu tien dagen stappen (erop) en daarna opbouwen met zachtjes draven en misschien dat we dan weer lekker onze eigen gang kunnen gaan. Leve Steffi!!! Haha!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 13:01

vera23 schreef:
ja mogen ze naar buiten Lachen

Ja

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 13:02

jeeeee Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 13:02

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 13:21

sybje schreef:
Jeetje wat een prutsmuts weer Haha! ! Nou de kleine meiden club staat als het goed is buiten en ik ga morgen weer lekker op mijn paardje zitten!! Misschien zelfs wel een klein buitenstapritje!! Bloos.

Ik mag ook weer onder de man stappen met Biz, samen gaan??? Haha! Haha!

Lekker dat de peerden weer buiten staan. Officieel mag Biz nog niet los maar ik denk toch dat ik hem ff t land opdoe Bloos

@ Mariek, been wakker schudden??? Clown Sorry, ik heb echt geen idee, heb nog nooit een gebroken been gehad Bloos *klopt dit nu ff af op mijn zaagsel* Sigaar

Nog kwartiertje dan mag ik alweer naar huis Lachen

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 13:24

jaa!!! gezellig anous ik ben helemaal voor! Ik moet alleen werken morgen tot zes maar dan ben ik rond zeven uur op stal. Of later doen? (hihi ik hoopte al dat je misschien mee ging) Haha!
Laatst bijgewerkt door sybje op 27-07-07 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 13:25

Wat stour Anous om Biz alweer buiten te zetten Clown

Ja klop maar af. De dag voordat ik was gevallen zei mn vader nog tegen me dat ik niet er vanaf moest vallen. Dat had die nog nooit eerder tegen me gezegd, en wat gebeurd er dan Huilen

Pff ik mis de paarden wel heel erg hoor. En jullie ook natuurlijk, maar de paarden kunnen niet op bokt Knipoog
Hopelijk mag ik ook wat sneller met mn boxrust stoppen net als Evita *jalours*

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 14:29

sybje schreef:
jaa!!! gezellig anous ik ben helemaal voor! Ik moet alleen werken morgen tot zes maar dan ben ik rond zeven uur op stal. Of later doen? (hihi ik hoopte al dat je misschien mee ging) Haha!

Ik denk dat ik dan al klaar ben met de paarden Bloos Zondag doen dan?? Of kom je dan ook pas 's avonds?

Marieke_ schreef:
Wat stour Anous om Biz alweer buiten te zetten Clown

Ja klop maar af. De dag voordat ik was gevallen zei mn vader nog tegen me dat ik niet er vanaf moest vallen. Dat had die nog nooit eerder tegen me gezegd, en wat gebeurd er dan Huilen

Pff ik mis de paarden wel heel erg hoor. En jullie ook natuurlijk, maar de paarden kunnen niet op bokt Knipoog
Hopelijk mag ik ook wat sneller met mn boxrust stoppen net als Evita *jalours*

Nou we missen jou ook hoor Verdrietig

Biz mag eigenlijk niet los vanwege de hechting, maar alleen op stal is hij erg onrustig en zijn been is verder ok (waarsch) Bloos

Ik heb't goed afgeklopt hoor Clown Je paps mag in ieder geval niet meer zeggen dat je niet van paard mag vallen. Straks val je nog van Diddle Koe

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 14:42

Hihi dat zou niet fijn zijn.
Trouwens die doos met bonbonnetjes is eraf Ja

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 14:43

Marieke_ schreef:
Hihi dat zou niet fijn zijn.
Trouwens die doos met bonbonnetjes is eraf Ja

waaraf, van je tshirt?? Clown

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 14:44

Haha nee dat was 1 alcohol bonbon
Ik bedoel die doos met bonbonnetjes die ik van Madelon had gekregen (hele tijd geleden)

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 14:44

Ik heb trouwens nog lesplek voor maandag, wie wil??? Cool

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 14:45

Jaa met Diddle Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 14:45

Marieke_ schreef:
Jaa met Diddle Haha!

met of zonder kruk Koe enneh hoe laat kan je dan Duivel

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 15:17

Marieke je gaat toch wel zonder krukken he en zonder zadel hoor......mag wel hoofdstelletje in........... Haha!

Zo Blando was vervelend!!!!!!!!!!!!!! Ben echt heel boos Boos! geworden op hem......Naomi wilde hem nog even poetsen voordat hij het land opging maar daar dacht meneer ff anders over......draaien en vervelen en toen was Karin boos Bloos ......daarna was hij redelijk braaf......toen mocht hij het land op .....ook daar dacht hij ff anders over Frusty .....hek open en gaan .....Naomi zat er nog aanvast, geeft toch niks we trekken gewoon het touwtje uit haar handen.......touwtje is er nu wel af maar hij heeft wel zijn halster nog om......stoute stoute blando........ Hamer

Spetter heeft gesprongen met Xenia op zijn rug, kan hij dus ook.....hahahaha..... Ja

Ja ik hoorde niet op stal vandaag maar ben even tussen de bedrijven door naar stal gekomen om de paardjes buiten te zetten vandaar........

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 15:41

spettertjuh schreef:
Marieke je gaat toch wel zonder krukken he en zonder zadel hoor......mag wel hoofdstelletje in........... Haha!

Zo Blando was vervelend!!!!!!!!!!!!!! Ben echt heel boos Boos! geworden op hem......Naomi wilde hem nog even poetsen voordat hij het land opging maar daar dacht meneer ff anders over......draaien en vervelen en toen was Karin boos Bloos ......daarna was hij redelijk braaf......toen mocht hij het land op .....ook daar dacht hij ff anders over Frusty .....hek open en gaan .....Naomi zat er nog aanvast, geeft toch niks we trekken gewoon het touwtje uit haar handen.......touwtje is er nu wel af maar hij heeft wel zijn halster nog om......stoute stoute blando........ Hamer

Spetter heeft gesprongen met Xenia op zijn rug, kan hij dus ook.....hahahaha..... Ja

Ja ik hoorde niet op stal vandaag maar ben even tussen de bedrijven door naar stal gekomen om de paardjes buiten te zetten vandaar........

jullie hadden mij toch kunnen bellen,ik ging er niet vanuit dat ze naar buiten gingen gezien de regen gister.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 15:44

Ach Anita jij staat ook altijd al klaar voor ons dus hebben nu eens anderen het gedaan......geeft toch niet......Jij had een feestje gehad gisteren dus.......dan moet je nog even uitbuiken en bijkomen toch? Knipoog

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 15:47

zo ik ben er ook weer eens.Eindelijk vakantie.Kreeg net te horen dat als mijn nieuwe baantje wat wordt kan het pas volgend jaar.Ze moeten nu nogal wat tijd in me steken omdat ik niet gewend ben om op de dagopvang te werken en die tijd hebben ze nu niet omdat ze 2 nieuwe dagopvangen aan het opzetten zijn en daar dus al hun tijd in gaat zitten.Maar als alles draaid en ze hebben vacature dan zien ze me heel graag komen,dus heb ik de hoop niet opgegeven.

Mariek hoe gaat het met je,missen je best wel op stal hoor.Enne zet ff wekkertje bij je been haha.

Ben gister naar bourgondische feesten in Berg op Zoom geweest,was geweldig ook de enorme hoeveelheid regen die in de namiddag daar naar beneden viel haha het leek wel of er een emmer water omgekeerd werd.Morgen gaan we naar Volendam,misschien is het dan wat droger.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 15:57

Ik weet het niet Anita het wordt volgens de weersvoorspellers pas na zondag beter weer en komen we onder invloed van hoge drukgebieden.....Het zou wel eens tijd worden........
Ach kunnen we straks weer klagen dat het te warm is en dat er zoveel vliegen zijn ....bla bla bla bla bla........