ja hoop het ook was helemaal zeiknat geregent maja.. ga je nog wat doen vandaag? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ja hoop het ook was helemaal zeiknat geregent maja.. ga je nog wat doen vandaag? AnitaJoeri schreef:Nou was vandaag weer lachen op stal.Femke en ik staan in de stal achter onze paarden vanwege de regen.Daar komt Eef aan,ziet ons niet en zegt tegen Robje;HALLO KEN JE ME NOG ,IK BEN HET EEF.Femke en ik kijken elkaar aan en schieten in de lach.Daar staat Eef,verkleed in een soort van knalrode burka waar alleen nog 2 ogen te zien,dit is dus haar regenpak.En die arme,arme Robje die stond met ogen zo groot als schoteltjes achterin zijn stal te kijken.Sorry hoor Eef maar er zijn echt grenzen,we hebben je niet uitgelachen maar toegelachen.Hoop dat Robje hier nog overheen komt.
vandaar vier ik me verjaardag dus dat worden aardig wat glazen wijn vanavond
ben eigenlijk maandag jarig

davinci1 schreef:haha ik zie het al helemaal voor mevandaar vier ik me verjaardag dus dat worden aardig wat glazen wijn vanavond
AnitaJoeri schreef:davinci1 schreef:haha ik zie het al helemaal voor mevandaar vier ik me verjaardag dus dat worden aardig wat glazen wijn vanavond
nou alvast gefeliciflapstaart en we w8en vol verw8ting de tractatie op stal af haha

ja Sorry 
Xeen schreef:ja Sorry
Waar ilse ?

AnitaJoeri schreef:Madje ik heb je babypaard niet buiten kunnen zetten, bakje was doorlopend bezet ondanks de regen.Ruinengroepje ook niet buitengezet.Geloof niet dat de paarden het erg vonden.Caramba lag gestrekt ion stal en was zo hard aan snurken dat ik even om mijn oordopjes heb gezocht.
Heb net ff lekker onder zonnebankje gelegen.
oh en de weg naar stal speciaal voor jou Mad:
vanuit de Lier richting Delft-Zuid,Bij Tanthof erah naar rechts,dan 2 x links de Amazoneweg op.Weg vervolgen dan kom je vanzelf op Abwoudse weg.Bij links de witte hekjes en rechts het roodwitte hekje rechts af de oprijlaan op.Dit is nr.52.Auto op parkeerplek zetten en lopend weg vervolgen.Dan 1ste stal links in en 2de en 3de stal zie je vervolgens jou paarden.
Denk je dat je het nu weer kan vinden na al die dagen niet komen.haha