Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SuperLiesje

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 11:38

Ik ben het deels met je eens Lin, maar normaal rijden wij ook gewoon met 8 in de les, dat betekend dat er nog 3 paarden meer hadden moeten lopen als iedereen gewoon aanwezig was geweest.. beetje gek dat ik dan niet op een ander kan :( Kijk als gewoon de les compleet was en er wou niemand met me ruilen is het een ander verhaal.. daarbij hoef ik niet op een "braaf" paard, maar gewoon niet op Vincent of Grant :P Met Limerick oid heb ik niet zoveel problemen :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 15:57

priscilla schreef:
Wie weet wanneer de aankomende wedstrijd is??

op 26 april is de eerstvolgende onderlinge wedstrijd. Mocht je je nog willen inschrijven moet je snel zijn, vandeweek waren er nog 9 plaatsen vrij...

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 16:28

maar wanneer zij van te voren weten dat er 3 mensen niet zijn dan delen zij de paarden anders in in de lessen. zodat de "brave" paarden al gelopen hebben of in de andere lessen lopen.. Wie zegt dat die 3 paarden wel waren waar je op wou ? Misschien zijn dat ook wel beesten waarmee t niet klikt..
Ik snap je ook wel.. maar ik snap hun ook.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 16:51

Er zijn altijd twee kanten aan een verhaal :D En als 'buitenstaander' zijn vaak beter beide kanten te begrijpen ;)

Ik ga deze week weer lekker verdienen :D Woensdag moet ik nou ook werken :P Werd net gebeld... Pity dat Jelmer altijd van 8 tot 5 moet en ik van 9 tot 6 :') Magoed :D En dan do-aaf, vrijdag van 9 tot 5 en zaterdag ook van 9 tot 5 :oo Maar komen de centjes ook binnen en dat kan ik wel gebruiken ;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 20:14

hoe loopt het verder met Jelmer dan?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 20:30

ik snap m niet meer :P Hij zegt van wil wel wat doen en weet ik t allemaal... Maar ondertussen smst ie niet meer terug :roll: En als ik m dan bel om te vragen of ie thuis omdat ik sleutel langs moet brengen, vraagt ie naar iets of antwoord ie op iets wat in een smsje stond :roll: Mn verstand zegt dat ik er klaar mee ben, mn gevoel helaas nog niet :')

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 20:44

Zoals ik al zei lin.. zolang ik niet op vincent op grant hoef kan ik op zijn minst een beetje lekker rijden ;) En dan inderdaad beter met het ene paard dan met het andere.. maar behalve die 2 stap ik overal wel gewoon op :D Daarbij rijden er eigenlijk nooit "brave" paarden in onze les mee.. dus geen target of charity of my lady oid.. Die vind ik trouwens ook best leuk :D Ik heb gewoon de pech dat ik vrij lang ben.. want dan denken ze: ooh lisanne is lang, die doen we op grant/vincent :P Nouja.. morgen maar even bellen voor een inhaalles, en dan zaterdag weer op een leuke :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:18

Mag je die les zomaar inhalen?
Verbaast me, normaal moet je 24 uur vantevoren afzeggen...

Anyway, ik vind That's juist heel leuk, heb er bijna nooit problemen mee. Alleen laatst op wedstrijd, maar da's een enkele keer.

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:06

Oke dank je Jo!! Nee wou me niet meer inschrijven Noela doet al mee wist alleen de data niet meer hahaha maar das nu ook geregeld!! Thnx..

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:30

Haha jammer dat jij niet bij mij in de les rijd dan Jolien.. anders kon ik mooi met jou ruilen :=

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 23:10

Tja helaas;) Moet je op maandagavond komen rijden. Vincent heeft dan vrijwel altijd een vaste ruiter en ik rij dan altijd op That's...:P

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 14:19

Helaas pindakaas ben ik van maandag tot vrijdag in Leeuwarden :P

Ik moet trouwens zowiezo nog een les inhalen hoor!! Moet nog even kijken of ik nog achter die van afgelopen zaterdag aanga :)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 19:36

Mag ik weten wat voor iets "engs" thats grant en vincent doen? Dan kan ik me daar een beeld bij vormen en is snap ik de reden denk ik wat beter :).

Zie trouwens veel terug in Linda's argumenten m.b.t. mijn oude stage.

Vind het trouwens zonde om meteen een paard af te schrijven wanneer die er vervelend doet. Ik ben zelf ook geen enorme held op het paard, maar het ik denk ook: het zijn geen machines en zulke dingen kunnen gebeuren, daarvoor zijn het paarden.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 19:53

Ze bokken regelmatig ala handstand enzo... Niet iets waar de gemiddelde manegeruiter erg gelukkig van word ;)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 19:58

ojeej, dat is inderdaad niet de bedoeling. Doen ze dat bij elke ruiter/amazone, of iig bij veel mensen?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 19:59

sommige ruiters niet, maar dat zijn dan ook de écht goeie ;) Maar ik durf er neit meer op hoor :P

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:01

Oke. Maar lijkt mij niet de bedoeling dat manegeruiters (volwassenen) bang worden voor manegepaarden. Toch?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:02

Nee :P Maar het helpt dan ook niet echt om iemand er op te dwingen :P Als iemand bang is voor spinnen dwing je diegene ook niet een spin in zn hand te hoduen toch? :P

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:06

:= Precies :P

Wat het voor mij een beetje is: vincent en that;s grant zijn beide erg groot 170+ en kunnen idd erg vervelend doen door bijvoorbeeld te bokken etc.. Daarbij zijn het beide paarden die heel goed aanvoelen dat je bang bent en vervolgens gewoon "express" vervelend gaan doen, waardoor ik alleen maar angstiger wordt en dus niet doorpak ;)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:07

Yeh, en van de weinige mensen die wel doorpakken worden ze niet anders :P

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:11

Nee, helaas niet :P Daarbij is Vincent ook wel braaf als hij alleen maar dom rondjes hoeft te lopen.. maar als hij aan het werk moet gaat hij etteren en dan wordt ik bang en probeer het maar niet meer..

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:14

ja idd, maar alleen rondjes hobbelen betaal ik niet dik geld voor ;) GELUKKIG, hoef ik nooit op vincent of Grant ;)

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:19

haha lucky bastard... hoop dat de nieuwe bedrijfsleider ook inziet dat grant en vincent door behoorlijk wat mensen eng gevonden worden en ze miss wel verkoopt O:)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:22

Sja maarja moet je er wel weer vervangers voor hebben... En die zijn nou ook niet echt makkelijk te vinden denk ik?

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:00

maar de nieuwe bedrijfsleider gaat nu niet meteen een nieuwe collectie manegepaarden toveren..
de nieuwe bedrijfsleider gaat eerst zorgen dat de communicatie en alles beter word... en hij is druk met de organisatie en met de nieuwe plannen...