En vandaar dat het denk ik weer mislukte! Maar in de les zijn we hard aan het trainen! En dan lukt het meestal wel! En dan tijdens de wedstrijd...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Conga schreef:even een vraagje he... (niet aanvallend bedoeld) maar is dit een besloten topic??
Conga schreef:**Komt binnen vallen*** ik heb 12 April voor het eerst een FNRS wedstrijd strat proef F6a waarschijnlijk op een paardje wat het niet zo leuk vind om alleen in de bak te lopenmaar ja we zien het allemaal wel....
Conga schreef:Ik heb eigenlijk altijd wel onderlinge wedstrijdjes gereden op de manege en heb vorig jaar 1 KNHS wedstrijd gestart met mijn bijrijdpaardje (op 1 punt na meteen een winstpunt) maar daar moest ik helaas mee stoppen omdat ik ging verhuizen.
nu rij ik sinds een paar weken weer lekker op een goede en gezellige manege waar ik nog steeds bij leer en ga nu de paarden van mijn instructrice rijden, ik ga nu vooral wedstrijden rijden om te kijken hoe ver ik kan komen en voor de lol natuurlijk
:D