Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Zag knoopjeshakdag in je msnnaam staan, vandaar
), waar ze me vanalles liet zien, alle apparaten en hoe dat werkt, en wat waarvoor is. Mega interessant allemaal.. Toen liepen we langs de verpleegafdelingen, waar wat zieke dieren zaten en de IC, waar echt hele zielige gevalletjes lagen... onder andere een hondje met 4 pootjes in het gips die de hele boel bij elkaar jankte, zo sneu! 
en kwamen we onder meer deze meneer tegen, die net aan zijn brokjes bezig was: 

Terloops werd ons nog even gevraagd of wij de chirurgen waren? 

En supergaaf. 

Die hadden dus ook juist wiet in de tuin staan, allemaal braaf 5 plantjes dus niks illegaals

Fenn schreef:Wauw, Tessel, klinkt leerzaamEn supergaaf.
Wendy, meisje van de manege ook bokker, studeert ook dierengeneeskunde, heb geen idee waar.
(of anders in Gent) Annemarie schreef:Ik denk ook dat het wel meevalt, en anders ben ik trots een geitenwollensok
Vond het zo grappig dat ik haar nog even sprak in de hema (en dat die moeder mij herkende, die keer dat ik haar op het Lamoen zag was met die huifkarren
)
(Als Geitenwollensok of niet) 
Ben lekker optijd uit (had steruurtje, maar uhm... Nu even niet
) Dus kan er op tijd heen. Fijn lang poetsen dus, of nog even stal extra uitmesten, weet ik veel

Ik hoor ook te leren
Verdorie.

Misschien kan ik iemand op stal strikken
(schrijft op in agenda in hoofd: camera mee) 
Maar Noblesse is echt zo'n knuffel paardje als ze maar geaaid en alles kan worden is het goed... Als er verder nog vragen zijn...

Maar goed, we merken het wel. Heb ook niet zo heel veel tijd.