nja ik eb der ook wel problemen mee, maja dankzij Miekj was da al veel minder want mieke eeft me 3gaten korter gezet maja ik ben da zo gewend om me lange stijgbeugels te rijden en ak tankort zat was da liek ZO KORT ma dankje mieke haha
AAAh teeeft SUPERGOED geholpen hahaha ! nee ma echt ik vergeet altijd dak bij springen veeeel korter moe zitten é omdak dressuur gewend ben, twas wss van vorig jaar geleden dak nog gesprongen ad ma mieke teeft geholpen , je bent nie streng
héhé wel; ze mag NIET op proef van katja dus k ga er deze week mee gaan springen en wandelen en dan eens de dierenarts laten keuren en jantje nog eens meenemen I suppose
ma mieke:P zet ze anders gewoon in een topic bij Horses at work en zet dan de link ier zoda ze daar kunnen kijken anders is da dubbel werk als je ze ier ook nog es zet
en ik eb e paar foto's van desprit en ik @ work voor de 2de keer in de manege in de les en tging al super goed! morgen krijg ik de rest van de foto's en maak ik wel een topic maar keb der nu nog ma 2 da zijn ze: