Hier ook alles goed. 2 merrie's drachtig, 3e horen we maandag
De pups die 6-7 geboren zijn zijn inmiddels 5 weken en al 3 verkocht
De laatste moet dus alleen nog verkocht worden.Rijden op een laag pitje, ben zelf 2 weken druk geweest met werk en heel moe en veel koppijn gehad ( en daarbij snertweer..)
Laatste wedstrijd 27 juli ging bagger, ze was niks als aan t bokken, gevolg > 166 en 173
De 24e doen we weer mee al is t alleen maar omdat ze toch van huis moet zijn, misschien is ze dan juist wel fijner
! En dan nog hoog ook! (als je er niet van houd is 1m gigantisch hoog
)
.
. Gek idee, we waren al iets van 40 dagen aan het aftellen en nu is het opeens écht bijna!!
) ik ben momenteel bezig met het schrijven van mijn verslag, al gaat het niet van harte. Aangezien mijn professor 3 keer van gedachten veranderd is sluit de boel niet meer op elkaar aan en het is lastig om er nu één mooi geheel van te maken. Maar nog even doorbijten en dan is het snel 28-8. Dan vliegen Benjamin en ik lekker naar Sydney, daar lekker de toerist uithangen en dan 3-9 door naar Cairns. Lekker genieten van de warmte (het is daar 27 graden, hier is het een graad of 9
) en van het Great Barrier Reef en het regenwoud. Misschien dat ik daar nog een ritje ga maken, weet alleen niet of ik over het strand of door het regenwoud wil.