Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
in een ander huis enzo... vooral die busrit
. Maarja de week zal daar wel hard gaan, en als ik terug ben ga ik alweer lekker naar LC. 
Wel leuk dat je gaat! Wat voor een trainingsweekend is het?
Helpen met vanalles op LC. Lijkt me ook wel leuk om te doen, hoor dat het wel zwaar is maar wel leuk & dat trainingsweekend is wel gezellig denk ik! 

Vanny_ schreef:Ja ik zou toch maar een andere keer gaan.
Leuke foto's Annika, lijkt me echt gaaf daar rijden. Die galopfoto's zijn heel stoer!

waaaaah!!! 
alleen weet nou al zeker dat het met draf & galop wel gaat lukken met bijhouden (met galop haalt hij grote paarden al in & wil hij er langs
), maar met stap zal hij wel steeds moeten aansluiten door z'n kortere pasjes. Maar mag niet zomaar aandraven he
. Ik zal anders wel 1000 liedjes moeten zingen haha.
hoewel allrounden me ook erg leuk lijkt, maar voorlopig blijf ik nog ff ponykampkindje.

van de majorette weet je nog.. en de haflingers haha 
ziet er gezellig uit!
haha.
was wel te verwachten he?! Vandaag was het ook al zo mooi weer, dus heb weer heerlijk in de zon de pony's gepoetst.
Misschien ben ik iets te fanatiek geweest, want je grooming stone is 2x zo klein geworden en doormidden gebroken, oepsie.
Gelukkig ga ik deze week nog langs de divoza
dan haal ik gelijk een nieuwe voor je
!
? En of die lichtblauwe springschoenen niet lelijk zijn in het echt, als ze die hebben (van HH). Want ik heb m'n bontdingen te koop gezet, maar ik wil voor LC wel goede springschoenen omdat ik bang ben dat Ban z'n ijzers er weer af trapt (je snapt me wel
).
Was het leuk op lc?
ben echt blij dat ze er in de mei is
!