Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_MelisS

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 22:49

hm.. heb wel een half uur dubbel gelegen ofzo ik vond het echt zo grappig maar ik moest ook denken aan dat programma van jensen daar was hij ook en die had ik een uur voordat ik hem zag nog gezien

daarom had ik ook zon lol

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 22:49

het is een hannekam kim

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 23:33

Was leuk de wedstrijd bij de Duinstuiters. Lekker weer, kreeg het alleen een beetje koud.

Leuk bijgekletst met iedereen, was vooral alweer een tijd geleden dat ik Gomir weer eens echt gesproken had. Dat komt er dan eens van als we allebei niet hoeven te rijden.

Oh, en mijn juffie he ? Zucht. ZO moet het. Daarom is het ook mijn juhuf !

Voor de rest zal ik niemand thunder stealen door al te vertellen hoe ze hebben gereden!

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 23:35

Ach, dat van mij mag je best vertellen hoor.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 23:57

Leuk onderschrift Ilzas

En het was idd leuk om even bij te kletsen, dat komt er veel te weinig van
En nu ga ik opruimen enzo, morgen weer op tijd op

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 00:00

Dank je.

Ja, inderdaad.

Ga ook eens een poging tot slapen doen, wederom. Zit nu aan een glas wijn en dan even wat lezen en dan toch maar proberen. Zucht. Maar ja, Kanelly zou willen dat ze kon slapen Maar ach, die heeft succes gehad, dan heb je geen slaap nodig !

Ilzas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 00:01

Hoe grappig: ik heb gepost exactly om 00:00, hoe tekenend voor mijn leven...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 00:36

Ja, Kanelly moet slapen, want Kanelly heeft een vroege dienst!

Zal ik dan maar even heel trots vertellen hoe het gegaan was, al weten de meesten het al wel

Maar goed, 1e proef 2e met 184 en 2e proef 1e met 182 * hoppeta!*
En de lintjes hangen nu vet stoer voor Tex z'n stal, dan kan iedereen zien hoe goed hij is!

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 06:58

Hello meisjes, ik wou ook nog even zeggen dat ik het super gezellie vond en dat ik trots op jullie ben!!! Neel ook super gereden met tex En inderdaad Le, jullie juffie is the best!! Ohw het wordt vandaag echt heerlijk weer volgens mij, paardjes lekker t land op en wij lekker de zon in toch!!!

Ilzas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 07:04

De zon in ? Nou boodschapjes het hol van mijn moeder inslepen voor mijn verjaardag. Daarna zullen we wel weer zien.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 07:06

mennn jij bent ook vroeg wakker, ik dacht dat ik de enige was aangezien ik vroege vogel wekker Bink genaamd heb
Nu is het nog vroeg en is het boodschapjes doen wel te doen toch.
Hoe laat heb je afgesproken bij mams? ik dacht nl: ik fiets straks even heen met Bink. Maar als dr niemand is heeft t geen zin hihi

Ilzas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 07:09

Nou heb ik nou nog geen idee van, maar kan op zijn vroegst pas om 9 uur bij taartenboer en postkantoor terecht.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 07:11

oke dan ga ik rond half 8 weg en ben ik 8 uur at mams
kweet alleen niet of mams daar blij mee is, maar daar is ze oma voor hihi en dan ga ik rond 9 uur weg terug fietsen. moet ook Luc nog buiten zetten ...hmm..dat wordt geen fiets daar gaan mijn goede voornemens weer !! Lucje moet toch wel om 9 uur lekker buiten staan dus, uiterlijk half 10.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-06 11:09

Gefeliciteerd Neeltje!
En hoe had Niekie het gedaan? Die deed ook mee toch?

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 21:10

Nou die heeft ook goed gereden * vooral als je nagaat wat er allemaal ervoor was gebeurd* maar ik weet haar punten niet.
Ze kan wel trots op zcihzelf zijn, onder die omstandigheden rijden, stress en gedoe om dr zadel. Maar uiteindelijk kwam dat gelukkig allemaal toch nog goed! Die twee komen er wel

En ik ben lekker naar het strand geweest in J dorp met mijn mannetjes en ilzas en ons mam En gelukkig was melissa zo lief om Luc binnen te halen toppie echt, daar kan je op rekenen! Morgen lekker BBQ , nu al zin in hihi

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-06 21:46

Ik ben ook lekker naar het strand geweest bij Duinoord Morgen wil ik weer... maar dan gaat vast iedereen voetbal kijken....

Straks lekker te stappen en mooie mannen versieren haha, ben ik goed in de laatste tijd.

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 02:20

Zoooo net terug van een super leuke dag Outdoor Gelderland! Eventing was wat mij betreft echt het hoogtepunt, wat was dat gaaf zeg. Zal proberen straks wat foto's te plaatsen. Ga nu maar eens naar bed... Dag!

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 11:50

Zo vanmorgen alweer met Lucje naar het strand geweest, zat er 8 uur op en was 9 uur terug op stal, en mennnn t was toen al snikkel heet, pffff niet normaal meer, Luc zweette ook...nou dan is dr wel heel wat aan de hand en nu staat ie lekker op het land, hopen dat hij geen zonnensteek krijgt. Straks maar helemaal afspuiten denk ik. Mijn heele rug is ook verbrand, ik lette zo goed op Bink, zodat hij maar niet verbrandde dat ik mijzelf vergat, slim niet..
Vandaag zussie jarig, dus hieperrrdepiep HOERA. Ilzas gefeliciiflapsteert, en alles komt goed, heus!! En lekker BBQen, maar daar zijn wij vast niet de enigen in fijne dag allemaal met deze zonnige dag.

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 12:04

Gefeliciteerd

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 12:59

Mijn ouders hebben gister gebbqt (alleen ik was niet thuis )

Ik ben ook verbrand gister, niet zo gezellig

Gefeliciteerd Ilzas!

Leuk dat Gelderland leuk was D!

Ik moet straks werken, iedereen gaat vast voetbal kijken dus de eerste uurtjes heb ik het niet zo druk denk ik
Vrijdagavond moet ik ook al tijdens de voetbal werken

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 13:02

Heb je het 1.40 nog gezien D?
Edwin deed ook mee met Klavertje vier had geloof ik twee eraf in de barrage

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 13:34

1.40 hebben we wel gezien maar ik ben heel slecht in namen. Al zullen we na gisteren de naam Jurgen Stenfert nooit meer vergeten he Niekie!

Heb net zo lekker gereden, wat is dat toch raar. Ik kan Nik op twee pinken rijden, heerlijk ontspannen en super braaf, en op wedstrijd is ze zo stout. Thuis gaat het dus echt (meestal) heel goed. Zelfs mw. Bruin zei het tegen me, ze dacht eerst dat er iemand anders op zat! "Wat liep ie fijn, lekker naar beneden en ontspannen!"

Tja, moeten we maar doorheen. Flink oefenen en trainen enzo. Maar wel leuk om zulke dingen te horen vind ik.

Nu ga ik zonnen!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 13:36

4EverHobbes schreef:
1.40 hebben we wel gezien maar ik ben heel slecht in namen. Al zullen we na gisteren de naam Jurgen Stenfert nooit meer vergeten he Niekie!
Hoezo dat
Ik vind dat zo'n dropveter

Als je een hele hete kleine bruine merrie hebt gezien dan is dat Klavertje 4 Daar heb ik op gereden

Fijn dat Nik zo goed ging vandaag

Ik ga zo naar mijn werk

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 16:05

gefeliciteerd ilzas

Orola

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 16:20

Hoi, ik heb ook een tijdje bij manege Bruin gereden, maar eerlijk gezegt vind ik het niet zo geweldig. En mijn lieveling Mistral is dood, voor Chico allemaal gedichten maken maar voor Mistral niet.