manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

esra_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:13

jaaah anne bijna 500 Tong uitsteken
ene fenna het is ook egt een muusje Clown wil ze nii komen grr denkt ze mij pak je tog niet hahahahaha Cool
maar ja vandaag is even kijken of we er vandaag nog uit de wei te pakken krijgen Koe
zal vast wel Bloos

xxxxjes

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:14

jeeeej bladzijde 232 Clown

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:31

Heel goed..nog maar 268 te gaan!
Nou, vanmiddag ga ik nog ff wat spullen verhuizen en dan ga ik morgenavond in mn huis slapen (vanavond slaapdienst op mn werk, vandaar Knipoog ) Heb nog geen i-net, dus zal bokt ff moeten missen! Bye!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 11:09

bokt missen? Bloos!
En hoe denk je dat we dan die 268 pagina's vol krijgen? Die schade dien je dan wel weer in te halen hè jongedame! Nors opkijken
haha

Maar super hoor! Bijna in je eigen huisje slapen! Ben benieuwd hoe t er nu straks uit ziet: helemaal af en bewoond Ja (bewoond, dus met wat spulletjes in huis enzo Lachen )
Ik wel wel een "de kittens verkennen hun nieuwe huis" verhaal hoor thirz Knipoog Ben benieuwd hoe ze darop reageren Lachen Zowiezo is het dan mooi weer eens tijd voor kittens foto's als je weer internet hebt Knipoog

Ow en ik heb gekeken: de 28ste is mijn vrije vrijdag (voor zover ik t nu kan bekijken.. ze houden op de HRO van verrassingsbijeenkomsten, dus zeker weten doe ik t nie Clown) Maar dat zou perfect uitkomen dus Haha!
(t was tog de 28ste....?)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 11:38

Ja, mn housewarming (en premiere van Wie-is-het-haasje Knipoog ) is 28 september!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:11

Op mijn verjaarday Clown

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 14:57

Pff dat was vroeg op de zondag... ik met veel plezier om half 8 uit bed haha! Gelukkig wel redelijk weer gehad. Niet gewonnen, maar daar had ik me gelukkig ook op ingesteld Knipoog
Gijs heeft een nieuwe actie: meneer kan zich door het kleine raampje boven mijn deur wurmen. Ik kwam thuis en toen stond hij vrolijk miauwend in de carport: schrok me rot! Voortaan dus maar even dicht doen als ik weg ga...
Ga nu lekker ff badderen en dan bij m'n paps en mams eten. Doei!

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 18:30

heej ,
nouw anne en mariekje fenna is gewoon heel lief uit de wei gekomen Vork
mevrouw dacht ik krijg starks eten dus ik ga lekker de wei uit Haha!
het is en blijft een gek en lieff paardje Pling

xxxx

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 19:02

Go jij! Go jij! Wie is t haasje! Go jij! Go jij!
Oh, ik ben daar ook zo benieuwd naar! whieie heb er al helemaal zin in!
Half8 is ook niet echt mijn favo zondagmorgen tijd nee. Fijn dat je wel mooi weer had Lachen Viel zowiezo wel mee met t weer vandaag vond ik Ja Was wel ok
Whaha *BOE!!* trouwens dat raampje boven je deur is toch ook niet zo laag? De schutting is hoog en eng, maar dat raampje: no problemo! Rare Gijs! Vork (of zit daar een kattenlogica in?)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:45

Hoi hoi,

Zo heb foto's van voice gemaakt, dus zal ze zo even plaatsen.
Ben echt zo ontzettend blij met het halster, vindt hem echt gaaf!

Afbeelding
Afbeelding
Moooooi halster....
Afbeelding
Afbeelding
Onze toekomstige ringrijder...
Afbeelding
En nog even een foto van gisteren, ik vondt het errug gezellig....

Nou ik ga me deze dagen alvast een beetje voorbereiden op het lesgeven aan bianz en thirz.. Lijst

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 20:45

hey nel, dat halster staat haar echt super mooi.........als ik een paardje heb wil ik er ook een, wel n ander kleur hoor! En die 2e foto van Daniel, hij kijkt echt heeeeel trots, leuk hoor! feestje was ook erg leuk, lang geleden dat ik had gebarbecuet( hoe schrijf je dat?), en we hadden echt geluk met het weer!

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 20:54

heej nel ,
wel een leuk halster zeg ene leuke fotoowtjes Clown voiceje Vork

xxxx

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:56

Nel, t halster staat gaaf hoor!
Haha geweldige foto's van Daniël op voice Haha!

Ik ben gisteren met Nusanna zonder zadel op buitenrit geweest. Het ging echt goed! Ik heb de B-weg route gekozen en ben gelukkig geen boer tegengekomen met trekker. Ik moet zo weer naar school. Ik stond 3 uur te vroeg naast mijn bed. Ik wilde voor de zekerheid nog ff in mn agenda kijken, en ja hoor: pas om 13:15 les Clown

@ Thirz: ik heb in mijn agenda gekeken wanneer wij naar hyporama kunnen. Dan zou eventueel volgende week donderdag middag wezen, de 20e. Ik heb dan tot kwart voor 12 les. Daarna moet ik natuurlijk nog naar t station + lombardijen en kan ik op zn vroegst daar om half 1 zijn.
Dagen die ik ook kan:
24-9 's morgens (kunnen we samen heen reizen)
25-9 's middags
27-9 's middags
3-10 's morgens en 's middags (moet pas om half 4 beginnen)

En daarna zijn er ook nog wel halve dagen waarop ik kan. Op 3-10 kunnen we ook eventueel wel met de auto.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 12:12

hoi hoi,

Daniël vindt het echt geweldig om op het paard te zitten.
Lekker lachen enzo.

Zozo kims, jij durft zonder zadel op nusanna en dan ook nog s op buitenrit....
Dan kan je ook wel met r door de ringrijbaan, toch!

Wanneer gaan we naar wilco kijken op nusanna...?
Hij had er best zin in geloof ik, hij houdt wel van een uitdaging.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 14:07

Kims, Thirz als ik bij Magic ben zwezen kijken, en hij is leuk, dan moet ik ook nodig naar Hyporama, want hij heeft niks, geen hoofdstel enz...dus weet niet of jullie dat af willen wachten?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-07 19:52

haha, Wilco en Nusanna Clown hihi en dan ook nog ringrijden (zal je zien dat ze stik braaf is...) Maar dan kom ik wel kijken! met groot wapperend spandoek en tetterende toeter en.... Schijnheilig
Nel neemt de goede camera dan mee (die van mij maakt toch alleen donkere foto's Clown en van die actie willen we wel goede foto's natuurlijk Haha!)

het halster staat haar echt goed! goede kleur Ja En daniel: onze stoere cowboy! Hij is echt happy op die foto's!
En leuke foto van de bbq (zo los je dat op Mariek Knipoog ) Was ook echt gezellie Haha! En we hadden zeker mazzel met het weer. Ik vond het prima te doen buiten Ja

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 23:12

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 14:52

moet je es naar naambordjes.net gaan, op 'stijlen' klikken en dan op 'extra's' dan zie je een bordje met Karsten erop, die hebben Thirz en ik besteld Haha!
Ik heb toevallig vandaag mail terug gehad thirz, ik kan het geld overmaken en dan hebben we het bordje binnen 3-5 weken. Heike had het nogal druk! vandaar de late reactie en dat het zo lang duurt.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 15:01

Mariekje22 schreef:
Kims, Thirz als ik bij Magic ben zwezen kijken, en hij is leuk, dan moet ik ook nodig naar Hyporama, want hij heeft niks, geen hoofdstel enz...dus weet niet of jullie dat af willen wachten?

Wanneer ga je naar Magic? Thirz en ik gaan de 25e naar hyporama... We gaan dan 'smiddags met de trein. Ik zit dan namelijk al in Rotterdam en dan spreken we af op Lombardijen. Maar ook als je nog niet bent wezen kijken bij Magic is het misschien wel leuk om mee te gaan? Dekjes, poetsspullen etc. moet je sowieso wel aanschaffen!
En anders gaan we wat later naar hyporama als Thirz het goed vind. Maar dan moet het niet al te lang duren want ik heb echt een paardrijbroek nodig Knipoog rijden zonder gulp staat zo slordig Huilen van het lachen

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 15:38

jaaa hoor, ik ben even van huis en er ontstaan allerlei wilde plannen bij de dames! Hij is in ieder geval wel supercool Mariekje, ik hoop dat hij in karakter ook zo leuk is!
En dat halster van Voice is ook erg mooi moet ik zeggen, de kleur pas heel mooi bij dr haarkleur :p!!
Hier gaat alles goed, heb nu even pauze dus ik dacht laat ik bokt maar eens even bijlezen. Nog geen knappe mannen gespot, alhoewel gister in het zwembad...maarja toen had ik mn bril ook niet op haha.
Hopelijk gaat alles goed met iedereen en ik blijf zo af en toe eens lezen! Ik mis jullie wel, zeker als ik van die gezellige foto's zie.
Heel veel liefs Cis

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 15:50

hey Cis is weer online.....ik hou je wel via bokt op de hoogte over de vorderingen, en inderdaad hopen dat zn karakter net zo leuk is als hij eruit ziet. en cool dat je t naar je zin hebt, en nog bedankt voor je mail, ziet er allemaal leuk uit, alleen ehm....kakkerlakken verzorgen?Zou niet echt mijn ding zijn geloof ik.....
Kims, was net met Thirz naar Nous, en toen zei ik al ga anders maar eerst een keer met Kim en dan ga ik later nog wel een keer, en dan wilde Thirz ook wel mee, maar moet inderdaad nog wel poetsspullen hebben enz..., maar vind t lasig om al iets te kopen, weet helemaal nog niet goed wat voor kleur bij m staat, maar laat nog wel ff weten of ik mee ga, want hyporama is vast goedkoper is spullen als de kroo, of niet?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 16:10

zie net dat indoor zeeland niet doorgaat dit jaar, wel jammer, kunnen we niet naar bolletje gaan kijken......

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 17:53

Hoi Doei!
Ben net ff thuis, kan ik mooi mn mail en bokt lezen!
Heb heerlijk geslapen in mn eigen huisje en Vlinder en Bloem vinden het ook helemaal geweldig in hun nieuwe huis, heel fijn!

Halster staat idd heel mooi bij Voice Nel! We gingen vanmiddag mn moeder nog ff opzoeken bij jou thuis. Volgens mij had mn moeder het nog zwaarder met Elmo die alles aan het mollen was Clown
Cool zonder zadel Kims, Nous kan wel braaf zijn! Ik ben echt zo benieuwd naar ons naambordje, hoop dat ie snel komt. Dus wij gaan gewoon de 25e en dan kunnen we altijd nog eens met Marieke, ik vind het geen straf hoor, hihi Lachen
Cis! Fijn te horen dat het goed gaat! Je kan ook eigenlijk niet weg he, je ziet het; er komen dan weer allemaal plannen waar jij geen grip op hebt Tong uitsteken

Nou, de mails voor mn housewarming zijn verstuurd! En zodra ik thuis i-net heb zal ik foto's van de katten plaatsen! Echt jammer van de indoor trouwens, dit jaar geen bos bloemen Huilen van het lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 18:02

He ja, je moeder belde me nog hoe de magnetron werkte, en toen zei ze dat Elmo erg vervelend was...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 18:11

Gaat morgenochtend de paardrijles nog door?
Zijn jullie om 9 uur aan t inrijden?

Thirz, ik was echt zo blij met je moeder!!!
Ze was onze redder in nood!
Mijn schoonmoeder kan niet meer oppassen want door dat ze zoveel dingen al weer deed, was alles een beetje overbelast, als ze zo door gaat onstaan er onstekingen, dus nu mag ze van de fysio niet meer zware dingen doen, dus ook niet oppassen.
Ze zat gister met tranen in dr ogen.
Ik heb al contact gehad met de kow, maar moet even afwachten wanneer er plek is, dus heb al aan je moeder gevraagd of zij het voorlopig wil doen en ze zou er over nadenken.