Ah gelukkig. Ik moest eigenlijk de tweede les op Never maar ik vind hem zooooooo niet leuk, dus ik smeken of ik please op een ander mocht en nu mag ik op Figaro. Daar wilde ik graag nog een x op, dus das mooi! Ik weet dat jullie dit zeuren vinden maar oke. We gaan buitenrit maken de tweede les, eerste les weer lekker op Tango rondscheuren. Morgenochtend me allerlaatste les hier
ik rijd helemaal niet meer tot na portugal, misschien nog 1 keer fjordenpaard maar onze manege is dicht, echt jammer had nog wel zin in een lekker dressuur lesje op picasso..
Zo weer 2 lessen gereden. Eerst op Tango, ging lekker. Daarna op Figaro buitenrit gereden, alleen maar gestapt en beetje gedraafd, relax dus. Morgen me allerlaatste ritje op de manege en dan mee de paarden naar het land brengen.
Veel plezier Fee en de rest van hier die op kamp gaan! Ik wacht rustig de update af op wie jullie zitten
Suuskipje
Geplaatst: 20-07-12 23:31
Britt_Sisi schreef:
ik rijd helemaal niet meer tot na portugal, misschien nog 1 keer fjordenpaard maar onze manege is dicht, echt jammer had nog wel zin in een lekker dressuur lesje op picasso..
Me laatste les op Tango Ging weer lekker! Ik ga hem echt enorm missen!! Daarna nog op Rianca naar het land brengen, nu nog de pony's naar het land brengen en dan kunnen zij lekker van hun vakantie genieten!