Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Juut schreef:Anders doe mij ook maar beetje...voor alle rond gehoeste ziektekiemen op t werk beetje te beperken![]()
Verder op t werk printer voor 20,- gesjopt, die het ook nog goed blijkt te doenGeen gesleep meer met MP3 om alles bij mn ouders uit te gaan printen
Zo zielig, nr 1 deed het kei goed, 10 meter voor de finisch had peerd er zat van, valt terug in draf en kon tegen de kont van Suzanne aan kijken
Alleen belle fleur en Suzanne komen me bekend voor.

maar hij is momenteel goed wakker. Komt ook omdat de bult zachtjes opengaat en de druk eraf komt.
Wij waren voor Loeki Loeki, alleen al omdat hij als halfbloed tegen volbloedjes liep.
Het commentaar hebben we verder niet al te best naar geluisterd, dus dat alleen benoemen van de volbloeds was mij niet opgevallen. Is dit dan in ieder geval weer een wijze les geweest voor de omroeper; volbloed onder je kont is dus niet automatisch winst
Ik heb daar het geduld nooit voor, zeker niet als ik helemaal bevroren ben.
Volgens iemand op bokt kan droes ook bij mensen voorkomen, dus ik heb ook gewoon droes
Heus waar. 
smurrie is het gele stukje, het is nog maar net open. Ik denk dat het morgen een grote krater gaat zijn.
Bij Ascot was het weliswaar een maatje groter, maar ik heb een week moed verzameld voordat ik echt naar die wond kon kijken zonder over mn nek te gaan.
) en de koorts zakt!