Ah de inpak stress. Zal ik voor 2 weken gewoon 1 grote koffer doen met ál mijn rijbroeken en t-shirts? Dat zijn uhh 7 rijbroeken en zo'n 14 shirts en polo's. Plus een aantal gewone setjes kleding. Hm enige probleem worden de sokken en de hempjes, oh en fijn ondergoed. Daar heb ik er echt te weinig van. Kan vast wassen. Ze zien me aankomen met m'n halve kledingkast. Wellicht toch het meeste in m'n auto laten en dan in een tas stoppen wat ik voorlopig nodig heb
Nja ik kom op 20 shirts enzo. Nee ik ga 2 weken. Ook als kok. Ik denk dat ik zo'n 9 t-shirts gebruik op kamp. Avondkleding niet mee gerekend. Ik bedoel, je zal maar in de waterbak vallen of je pony besmeurt je helemaal. Dan trek ik daarna toch graag een schone aan. Of je zweet veel. Of bent nat geregend. En na het invetten zit ik ook altijd onder, dus zo kom ik op 9.
Nee ik blijf met Christien op Reelaer! Anders rijd ik een tank leeg met heen en weer rijden.
Had nu de was eruit willen halen ipv pas de helft erin stoppen. Daar gaat m'n tijdschema!
Fammiie_x
Geplaatst: 27-07-12 19:52
Nou mijn koffers staan klaar Morgen de laatste dingen erin. Denk dat ik weer teveel bij me heb haha Heb 1 grote koffer en 1 kleine. Morgenmiddag ga ik al naar Desiree en zal ongeveer om kwart over 6 daar zijn Dan gaat mijn weekje vakantie lekker in, daarna weer hard werken
ga zo ook nog ff de laatste dingen inpakken. morgen om 7 uur op omdat ik, eefje en een huisgenootje dan en een workshop hebben "hoe versier ik cakejes" en dan door naar Kandia.. Heb er zin in
Succes allemaal met inpakken, haha! Je moet altijd zo veel losse dingen meenemen.. Naast een tas kleding, slaapspullen, laarzen, chaps, cap, zweep.. Zo lastig.
Wachten totdat de hond wordt opgehaald. En dan ga ik snel naar huis toe koffers pakken en naar Desiree Gaat wat worden zeg. Krijg die grote koffer amper opgetild XD
Ging nog even bij Divoza lange sokken halen voor Christien en mij. Kreeg ik 4 kilo paardesnoepjes mee haha! Ik verzorg soms t paard van de eigenaresse, ga die na de vakantie ook bijrijden ^^ Die 4 kilo blijft mooi in de auto, dat snappen jullie vast wel haha. Veel te zwaar om mee te zeulen.
Zo nu de rest inpakken en tanken en richting Christien! (Waar die zich dan ook bevindt).