Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ben benieuwd op wie ik wordt gezet! 
Ghehehe.
Astor schreef:Wat een rust hier! Heb nu pauze op mijn stage. Ben half 5 klaar.
Daarna naar huis, omkleden en naar de manegeBen benieuwd op wie ik wordt gezet!
Hihi.
Kirsten_S schreef:Helemaal vergeten te zeggen dat we zondag lang rondje naar buiten waren. En toen was die echt braaf, zeker omdat we langs crossmotoren en quats moesten, en alles met motoren schijt die echt in ze broek maar het is ons gelukt hihi. Zelfs nog een greppel gesprongen, toen had ik wel effe aah ik durf niet ,maar toch gedaan haha!
En nu gaat ik aankledn en naar zeist . Alleen voel ik me heel ziek..

..
Astor schreef:Goede avond dames!
Heb net voor Azzie dit longeertouw besteld!
Jiska, Ik vind ook dat je je profiel moet updatenAls je hulp nodig hebt, hoor ik het wel
Noortje, Had je al gesproken natuurlijk, maar je had nette punten gehaald met je wedstrijd
Nog 1 wedstrijd knallen en dan zijn jullie gewoon alweer de B uit haha! Speedy'ss!
Nadine, Fijn dat je zo lekker met Merania hebt gereden! Wanneer komen er foto's?![]()
Eva, Leuk dat jij al 1,5 jaar samen bent met je vriend! Alleen wel jammer dat jullie toen niet samen waren
Elja schreef:Kirsten_S schreef:Helemaal vergeten te zeggen dat we zondag lang rondje naar buiten waren. En toen was die echt braaf, zeker omdat we langs crossmotoren en quats moesten, en alles met motoren schijt die echt in ze broek maar het is ons gelukt hihi. Zelfs nog een greppel gesprongen, toen had ik wel effe aah ik durf niet ,maar toch gedaan haha!
Als bokt een like button had dan had ik deze zeker geliked
Beterschap meissie
Kirsten_S schreef:Kirsten_S schreef:Helemaal vergeten te zeggen dat we zondag lang rondje naar buiten waren. En toen was die echt braaf, zeker omdat we langs crossmotoren en quats moesten, en alles met motoren schijt die echt in ze broek maar het is ons gelukt hihi. Zelfs nog een greppel gesprongen, toen had ik wel effe aah ik durf niet ,maar toch gedaan haha!
Thx!
Jaa haha, was ook echt blij dat rianne bleef praten want hij ging zich helemaal opfocken en stond echt vaak op punten van wegsprinten. Dus dat was wel effe lastig om overheen te zetten, zeker omdat ik de gevolgen vaak al in me hoofd heb haha.
@melis, jaa is indd heerlijk ,zeker als de dag daarvoor niet helemaal wil is een buitenrit heel fijn. Uhm foto's sja alleen van toen de bak net kokos ophad haha, zal effe kijken of ik die erop krijg!
Vind jullie zo leuk samen hè
, nou laatste tijd is het nog niet zo leuk, ik ben niet streng genoeg en daar maakt meneer misbruik van
, het is hier en hier blijven potsiedikie!
? Moet effe kijken of het lhukt maar dan weet ik dat alvast!