Queelens schreef:Faya__ schreef:Mooooooooi Michelle.
Ik heb binnenkort een fotoshootiemand wilde nog een beetje oefenen, haha graag hoor
zie wil of het wat wordt
Leuk hoor, welke fotograaf?
Zal wel een keer ff topic hier neerzetten.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Queelens schreef:ik ben er dit jaar 1x uitgezet, maar dat kwam omdat ik voor 1x mijn boek niet bij had net zoals vele andere
dacht dat ik nederlands had, hadden we wiskunde en helaas hadden docenten net vergadering gehad en afspraak gemaakt dat ze leerlingen eruit moesten zetten als ze hun boek niet bij hadden.
Queelens schreef:Faya__ schreef:Marieke leuke filmpjes op je hyves van Peri, ik zat ze te kijken komt een leraar langs (niet waar ik les van heb)
tjemig jij bent ook lekker nuttig bezig terwijl voor de rest ongeveer iedereen zit te gamen
Haha was dat sarcastisch van 'm of meende die echt dat 't nuttig was?
Elise95 schreef:Whieeee ik waai ook even langs
Laura niet goed he dat je er uit wordt gestuurd. Ik ben er maar 1x in mijn hele schoolcariëre (:')) er uitgestuurd.
En ook maar een te laat briefje. Ik ben goed
Leuk Dewi. Ik wil die foto's echt een keer zien.
Eeeehmmm ik heb vandaag een milkshake op. En straks ga ik me paardje rijden.
Bedankt voor het lezen van dit boeiende verhaaltje. (Sorry ben een beetje druk
)
Elise95 schreef:xCarolaa schreef:Ik kan wee wat actiever aanwezig zijn, heb het nog steeds onwijs druk met school enzo![]()
En me onderschrift hou ik ookal niet echt meer bij.. Heb afgelopen zaterdag me eerste Z rondje gereden, balkje op de laatste maar toch Z+1
Goedzo!!!!![]()
Foto's?