He.. volgens mij heb ik die ook... maar goed dat je geslaagd bent.
Ik ben al de hele middag aan het zoeken naar een autootje... maar wordt er niet veel wijzer van. ... heb er ook totaal geen verstand van... maar volgens mij moet het een Japannertje worden.
@ Evelijn; ik weet niet wat je precies in gedachte hebt, maar ik ken iemand die nog een Toyota yaris te koop heeft staan! 5 jaar oud, 40.000 kilometer gereden, automaat, maar ze vragen dr 8000 voor ! Gezien de prijs van de link van marktplaats, is dat meer dan naar wat jij op zoek bent?
Nee.. zoek echt goedkoop ding dat het wel nog doet ... man heeft een lease-auto en dit is echt voor kleine stukjes woon-werkverkeer... ik ben nu invaller en mobiliteit is belangrijk maar het salaris is nu niet zo goed dat er een dure auto vanaf kan
Me taart is beetje half mislukt ;p De binnenkant is nog gewoon deeg en je word er echht heel vol van Ach ja was wel leuk en de taart zag er wle moooi uit Haha en de chocola zat overal xd
Ik ga zo lekker rijden mijn moeder & buurmeisje (6 jaar) lessen vanavond en ik ga keertje erbij rijden! Gezellig in een beginnersles! Ben benieuwd hoe mn paard het vind, die is zoveel drukte niet gewend!
_Lucy
Geplaatst: 22-02-11 19:43
ziet er leuk uit marieke! rij je m met martingaal, of iets anders?
misschien m iets meer laten zakken, zodat ie meer ontspant? dat vind ik er altijd fijner uit zien iedergeval
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 22-02-11 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt