What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xan

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 06:56

Dus nog een leuk en spannend ritje gister.
Nu is het droog (hier), maar ik denk dat jullie nog in jullie bed liggen.
Helaas ik moet werken.
Fijne dag nog allemaal

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 11:52

Ik heb hem gezien vanmorgen een zwart hengstveulentje met de naam Flexion.Roepnaam Flex.Was zware bevalling voor Angie vertelde Diana die kwam ook ff kijken.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 11:58

xan schreef:
Angie is vannacht bevallen van een hengstveulen *\o/*
Helaas kan ik nu geen verbinding krijgen met de camera, dus kan niets zien.

EEN TWEELING DUS!

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 13:41

winnitou schreef:
LIQUITA schreef:

Hebben jullie al een keer in het Purmerbos gereden?
Heb er vanmiddag (in de regen) met Smuidra en de hondjes gewandeld. Er schijnt daar iets van 12 km ruiterpad te zijn. Paden zijn net weer onderhouden.

Het was gezellig Winnetou. We doen het alleen nog een keer over als het zonnetje schijnt. 8-)

De dokter is net weg en we krijgen 24 uur thuiszorg. Ze zullen vanmiddag bellen voor een intake gesprek. Gerrie was het er niet helemaal mee eens.
Het is weer een stapje verder. Maar volgens de dokter kan het zo niet langer. Voor mij wordt het ook steeds zwaarder.
|(

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 14:32

sterkte smuidra.
helaas steeds een beetje verder.
maar je moet ook om jezelf denken hoor.

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:08

hooi allemaal :)
bedankt voor de leuke reacties op mn foto :D

wat leuk dat angie een hengstje heeft :D
ik ga vanavond gelijk kijken :)

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:31

Lieve Smui, je krijgt van mij een heeeeeeeeeeeele dikke knuff en wens je veel sterkte. Wel fijn dat je nu 24 uur hulp krijgt p/d.
Want zoals Mntj ook al zegt.... je moet ook aan jezelf denken. En een beetje afleiding zoeken door andere dingetjes te kunnen doen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 17:13

smuidra schreef:
Het was gezellig Winnetou. We doen het alleen nog een keer over als het zonnetje schijnt. 8-)

De dokter is net weg en we krijgen 24 uur thuiszorg. Ze zullen vanmiddag bellen voor een intake gesprek. Gerrie was het er niet helemaal mee eens.
Het is weer een stapje verder. Maar volgens de dokter kan het zo niet langer. Voor mij wordt het ook steeds zwaarder.
|(

Ik vond het ook gezellig en fijn.
Goed dat de eerste stap naar de zorg gezet is, voor jou wat meer rust, alhoewel het ook druk genoeg is om anderen over de vloer te hebben, maar dan rust niet meer alle verantwoording op jouw schouders.
Dan is de volgende stap toch ook een bed beneden waarschijnlijk, Zal Ger het niet mee eens zijn maar gezien de situatie kan het ook niet langer zo om naar boven te gaan.
Sterkte!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 17:16

Heel veel sterkte Smuidra.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 17:17

Ben die regen zo zat,plantjes hebben nu wel weer genoeg gehad denk ik.Maar we zijn er nog niet vanaf als je het weer bericht zo hoort.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 17:19

Col begint aardig te wennen in haar nieuwe stal,al hoewel ze nog steeds op haar hoede blijft voor Paresca in haar oude box.Als die een hard geluid maakt schrikt ze er nog steeds van.Zarah is het er ook nog niet zo mee eens geloof ik dat Paresca daar staat die vind het wat druk heb ik het idee.Ze wennen vast wel.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 17:21

Bijna op marktplaats me regendeken van 175 gram verkocht,bezig een datum te prikken wanneer ze komen halen.Is die ook verkocht hij lag hier maar te liggen.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 18:03

@ Smuidra: Dat soort stappen blijven denk ik altijd moeilijk, maar wel nodig.
Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe, en natuurlijk ook een heeeeeeele dikke knuf van mij.
En plaats hier zo af en toe gewoon een berichtje, kan jij het van je af schrijven en blijven wij op de hoogte hoe het met jou en je man gaat.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 18:03

winnitou schreef:
xan schreef:
Angie is vannacht bevallen van een hengstveulen *\o/*
Helaas kan ik nu geen verbinding krijgen met de camera, dus kan niets zien.

EEN TWEELING DUS!

haha sorry, had het nog niet eens gezien, het was ook nog zo vroeg :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 18:53

Deken is opgehaald,ruimt weer op in de schuur.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 18:54

Badminton horsetrails op tv nu op BBC 2

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 18:54

Woensdag ook op Eurosport

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 20:08

Citaat:

Mijn moeder werkt als vrijwilliger via Evean bij mensen, waarvan 1 ziek is. Op deze manier heeft de "gezonde" partner af en toe zijn/haar handen vrij om even aan zichzelf te denken! ;) Kan me voorstellen dat je man zich afhankelijk gaat voelen, maar het is vaak het onbekende. Hij zal zien dat het allemaal best wel meevalt, dat er iemand anders voor hem komt zorgen. En wat je zelf al aangeeft: het wordt voor jou ook te zwaar, onderschat dat niet! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 20:09

Nicole1995 schreef:
Ben die regen zo zat,plantjes hebben nu wel weer genoeg gehad denk ik.Maar we zijn er nog niet vanaf als je het weer bericht zo hoort.

De regen vind ik zelf niet zo'n probleem, alleen de kou: het lijkt onderhand wel weer herfst! 8-)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 20:10

Nicole1995 schreef:
Col begint aardig te wennen in haar nieuwe stal,al hoewel ze nog steeds op haar hoede blijft voor Paresca in haar oude box.Als die een hard geluid maakt schrikt ze er nog steeds van.Zarah is het er ook nog niet zo mee eens geloof ik dat Paresca daar staat die vind het wat druk heb ik het idee.Ze wennen vast wel.

Is Paresca nu een eigen paardje dan? :o?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 20:11

xan schreef:
@ Smuidra: Dat soort stappen blijven denk ik altijd moeilijk, maar wel nodig.
Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe, en natuurlijk ook een heeeeeeele dikke knuf van mij.
En plaats hier zo af en toe gewoon een berichtje, kan jij het van je af schrijven en blijven wij op de hoogte hoe het met jou en je man gaat.

+:)+

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 20:32

Shenavallie schreef:
Nicole1995 schreef:

De regen vind ik zelf niet zo'n probleem, alleen de kou: het lijkt onderhand wel weer herfst! 8-)

had voor de picknick de thermostaat maar flink omhoog gedraaid. Was binnen heerlijk warm!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 20:38

Vanavond Rowan opgehaald van het voetbalveld, wat was het koud zeg! brrrrrr, ijshanden. Rowan was tot op zijn onderbroek nat en vies maar hem hoor je niet klagen. Thuisgekomen een warme douche en nog wat eten en daarna was ie niet uit zijn nieuwe voetbalblad te slaan. Ligt nu heerlijk in mama's bed te slapen. Want hij had mama toch wel gemist hoor. Eigenlijk vind ie 1 of 2 nachtjes bij papa meer dan genoeg zegt Rowan. Is maar goed dat ik dan zaterdags overdag bij mama ben. Hij was nu van vrijdagavond tot zaterdag ochtend en van zaterdagavond tot vanavond bij zijn vader geweest.
Heb zelf wel een heerlijk weekend en tijd voor mijzelf gehad. En dat laadt toch ook wel weer op. Heb het idee dat ik de hele wereld weer aan kan en dan te bedenken dat ik nog de rest van de week vrij heb... heerlijk... nu het weer nog!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 20:47

Shenavallie schreef:
Nicole1995 schreef:

Is Paresca nu een eigen paardje dan? :o?

Nee hoor,maar zo als ik begrepen heb zijn er een aantal waterbakken lek en staat hij tijdelijk in Col haar oude stal.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 20:49

Shenavallie schreef:
Nicole1995 schreef:

Zeker weten,had vandaag alleen maar mijn fleecevestje aan op stal,heb me het toch koud gehad.Heb eerst een uur onder de zonnebank gelegen en toen nog warm gedoucht toen had ik het pas warm weer.