Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

winnitou schreef:LIQUITA schreef:
Hebben jullie al een keer in het Purmerbos gereden?
Heb er vanmiddag (in de regen) met Smuidra en de hondjes gewandeld. Er schijnt daar iets van 12 km ruiterpad te zijn. Paden zijn net weer onderhouden.

smuidra schreef:Het was gezellig Winnetou. We doen het alleen nog een keer over als het zonnetje schijnt.![]()
De dokter is net weg en we krijgen 24 uur thuiszorg. Ze zullen vanmiddag bellen voor een intake gesprek. Gerrie was het er niet helemaal mee eens.
Het is weer een stapje verder. Maar volgens de dokter kan het zo niet langer. Voor mij wordt het ook steeds zwaarder.

Citaat:Het was gezellig Winnetou. We doen het alleen nog een keer over als het zonnetje schijnt.![]()
De dokter is net weg en we krijgen 24 uur thuiszorg. Ze zullen vanmiddag bellen voor een intake gesprek. Gerrie was het er niet helemaal mee eens.
Het is weer een stapje verder. Maar volgens de dokter kan het zo niet langer. Voor mij wordt het ook steeds zwaarder.
Kan me voorstellen dat je man zich afhankelijk gaat voelen, maar het is vaak het onbekende. Hij zal zien dat het allemaal best wel meevalt, dat er iemand anders voor hem komt zorgen. En wat je zelf al aangeeft: het wordt voor jou ook te zwaar, onderschat dat niet!
Nicole1995 schreef:Col begint aardig te wennen in haar nieuwe stal,al hoewel ze nog steeds op haar hoede blijft voor Paresca in haar oude box.Als die een hard geluid maakt schrikt ze er nog steeds van.Zarah is het er ook nog niet zo mee eens geloof ik dat Paresca daar staat die vind het wat druk heb ik het idee.Ze wennen vast wel.
xan schreef:@ Smuidra: Dat soort stappen blijven denk ik altijd moeilijk, maar wel nodig.
Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe, en natuurlijk ook een heeeeeeele dikke knuf van mij.
En plaats hier zo af en toe gewoon een berichtje, kan jij het van je af schrijven en blijven wij op de hoogte hoe het met jou en je man gaat.
Shenavallie schreef:Nicole1995 schreef:Ben die regen zo zat,plantjes hebben nu wel weer genoeg gehad denk ik.Maar we zijn er nog niet vanaf als je het weer bericht zo hoort.
De regen vind ik zelf niet zo'n probleem, alleen de kou: het lijkt onderhand wel weer herfst!
Shenavallie schreef:Nicole1995 schreef:Col begint aardig te wennen in haar nieuwe stal,al hoewel ze nog steeds op haar hoede blijft voor Paresca in haar oude box.Als die een hard geluid maakt schrikt ze er nog steeds van.Zarah is het er ook nog niet zo mee eens geloof ik dat Paresca daar staat die vind het wat druk heb ik het idee.Ze wennen vast wel.
Is Paresca nu een eigen paardje dan?
Shenavallie schreef:Nicole1995 schreef:Ben die regen zo zat,plantjes hebben nu wel weer genoeg gehad denk ik.Maar we zijn er nog niet vanaf als je het weer bericht zo hoort.
De regen vind ik zelf niet zo'n probleem, alleen de kou: het lijkt onderhand wel weer herfst!