Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vitalis_ schreef:Haha! Maar een kwartier dat red ik niet hoor!Ik moet altijd haasten, maar de pont is wel DE motivatie om op tijd te komen, want als ik die niet haal ben ik gelijk een half uur te laat
In mijn hele schoolcarriere heb ik hem nog maar 1 keer gemist. Heel goed van mezelf
riannhuh schreef:was wel heel sneu, met bio mochten we altijd op het leerplein zitten (gewoon een lokaal met pc's) en samenvatting maken, maar wij zaten gewoon op hyves etc, kwam de leraar binnen: 'gaat alles nog goed hier?' nou dan was het 'jaaaaaa' en dan ging hij weer weg, maar een vriendin van mij was dus wel altijd serieus bezig, maakte allemaal eigen samenvattingen enzo. ik zorgde ervoor dat ik de samenvatting uit het boek snapte en voor de rest deed ik niet zo veel. zij maakte dus allemaal eigen samenvattingen enzo, en zij haalde steeds tussen 4/5. ik kom zelfs noge bijna een halfuur later en ik haal wel een goed cijfer
Jill_ schreef:Hahaha
jongens wat zijn jullie weer lekker bezig
Het spelletje van vorig jaar was toch met die schoenen? en dat met die kruiwagen ofzoessie_blue schreef:Haha nu ben ik wel heel erg benieuwd naar Mirthe
Haha Marloes, wij waren vorig jaar ook zo nieuwsgierig weetjenogVooral na de verhalen over MA
Ik heb wel een gouden tip trouwens, neeem veel reservesleuteltjes van je slotje mee haha, want kijk dag 1 van kamp, of uur 1. Was ik mijn sleutel van mijn slotje kwijt en moest hij alweer doorgezaagd worden haha
luxket schreef:daar hoef je niet bang voor te zijn myrthe.. zijn vaak de stille kinderen waar ik moeite mee heb...
En geloof me weet precies hoe jullie zijn, ben zelf ook nog 23 dus heb die tijd net achter de rug![]()
![]()
![]()
Vitalis_ schreef:Ik wil ook nog een nieuw dressuurdekje, eentje die goed blijft liggen, want alles schuift bij mij naar voren. Maar die dingen zijn zo onwijs duur...
Weet iemand wat voor dekje goed blijft liggen en niet verschuift?
mistid schreef:essie_blue schreef:haha ik neem wel 3 dressuur dekjes mee + bandages
want dat watje krijgt wondjes van zijn peesjes
en dan 2 springdekjes, en dan met zijn peesjes voor springen
verwend nest, met bontjes erin, voor zijn roze beentjes
Om die reden gebruik ik met dressuur nooit beschermers. Ze vragen altijd aan mij of ik mijn beschermers ben vergeten.
Nee hoor, laat ze hun poten maar goed gebruiken, hebben ze de beschermers ook niet nodig. Spring thuis ook bijna altijd zonder
mistid schreef:ladyisabelle schreef:LATEN WE OOK NOG EVEN OVER DE POLO'S HEBBEN, HET DUURT NOG IETS VAN 4/5 WEKEN TOT KAMP
Welke kleur polo?
en welke kleur opdruk?
Zilver hadden we toch?
Eens!
Zwart/navy
Zilver![]()
Ik neem btw altijd een nieuwe spuitbus Veerust mee, alleen Meno die mept dan wat met zijn voorbeen als ik het erop spuit
mistid schreef:xShanty schreef:Mijn vliegendeken is nog heelMag ook wel, heb de rambo protector, die van vorig jaar was wel kapot, door stom ander paard. toen had ze helaas niet alleen kapotte deken.. ook gekneusd been..
Je kan toch zondag al bij de kamers (niet slapen, maar hoorde dat je er wel bij kan toch?)
Als jullie voorkeur hebben voor een bepaalde kamer kan ik kijken of ik zondag al 'bordjes' op kan hangen
Wij willen I (semi H) degene het dichtst bij de uitgang (dus bij de achterkant)