KHNS instructie week 8 2010

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Vitalis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 23:17

Haha! Maar een kwartier dat red ik niet hoor! :oo Ik moet altijd haasten, maar de pont is wel DE motivatie om op tijd te komen, want als ik die niet haal ben ik gelijk een half uur te laat :P In mijn hele schoolcarriere heb ik hem nog maar 1 keer gemist. Heel goed van mezelf :P

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 23:23

ik kom er ook niet eerder dan een kwartier voor ik weg moet uit :+ dus dat is 7.50 :))

ik heb me een keer heel ernstig verslapen toen ik naar school moest, 12.30 :=

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 23:24

Oe, wil nog wel een ander kleurje QPH pad denk ik, maar heb net de anky, en die was natuurlijk ook al vrij prijzig, en alhoewel dat ding dus eigenlijk pas na 2x weer wit wordt als ik hem 1 of 2 x heb gebruikt moet die toch nog maar even mee gaan..

Ik heb helemaal geen ES dekjes -O- Ze zijn zo duur, en ik heb nooit geld, moet nog zoveel afbetalen, nog zoveel kado's kopen, nog zoveel sparen voor nieuw dressuurhoofdstel+springzadel.. Maar, denk dat ik toch lekker dwars ga doen en er voor kamp nog 1 ga kopen, net 65 euro zakgeld gekregen van mama/papa en opa, dus die kan ik dan mooi daarvoor gebruiken :=

pff, als ik om half 9 school heb, kom ik er soms pas om 8 uur uit, en ga ik om 10 voor half 9 weg := lui he := En het ergste is, dan ben ik nog op tijd :P
Laatst bijgewerkt door xShanty op 16-06-10 23:33, in het totaal 1 keer bewerkt

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 23:26

xShanty schreef:
pff, als ik om half 9 school heb, kom ik er soms pas om 8 uur uit, en ga ik om 10 voor half 8 weg := lui he := En het ergste is, dan ben ik nog op tijd :P

volgens mij bedoel je 10 voor half 9? :)) (oftewel 20 over 8, zo zeg ik dat altijd :=)

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 23:33

ja :+ dat bedoel ik idd :+
(anders ben ik al weg voor ik opsta, :+ )

Datsoort dingen heb ik wel vaker :+ Dat iemand me corrigeert en ik dan zeg, eeh, maar dat zei ik toch :+

xShanty

Re: KHNS instructie week 8 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 23:37

Ik heb eens een toets gemist omdat ik me verslapen had, nouja ik was er gewoon van overtuigt dat de toets 2 uur later begon :+ erug he :+

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 23:45

gelukkig, ben ik niet de enige, dat had ik BIJNA bij een schoolexamen :=

ik dacht dat het om half 3 begon, bleek dus half 2 te zijn. werd ik kwart voor 3 door school opgebeld waar ik was :') dik in de stress natuurlijk dus hebben mn ouders me snel heengebracht, iedereen in de zaal keek me wat vreemd aan :+ maar het het precies op tijd af! :D maar ze hadden vantevoren gezegd dat ik eventueel nog met de dyslecten een kwartier langer mocht doorwerken, dat werkt toch een stuk minder stressend :))

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 23:47

Haha en wat had je? _O-

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 00:01

uuh geen idee meer, maar had wel steeds rond de 7 :j

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 00:06

was wel heel sneu, met bio mochten we altijd op het leerplein zitten (gewoon een lokaal met pc's) en samenvatting maken, maar wij zaten gewoon op hyves etc, kwam de leraar binnen: 'gaat alles nog goed hier?' nou dan was het 'jaaaaaa' en dan ging hij weer weg, maar een vriendin van mij was dus wel altijd serieus bezig, maakte allemaal eigen samenvattingen enzo. ik zorgde ervoor dat ik de samenvatting uit het boek snapte en voor de rest deed ik niet zo veel. zij maakte dus allemaal eigen samenvattingen enzo, en zij haalde steeds tussen 4/5. ik kom zelfs noge bijna een halfuur later en ik haal wel een goed cijfer

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 08:24

Vitalis_ schreef:
Haha! Maar een kwartier dat red ik niet hoor! :oo Ik moet altijd haasten, maar de pont is wel DE motivatie om op tijd te komen, want als ik die niet haal ben ik gelijk een half uur te laat :P In mijn hele schoolcarriere heb ik hem nog maar 1 keer gemist. Heel goed van mezelf :P

ik sta altijd één uur van te voren op voordat ik naar school ga :P als ik 's ochtends nog wil leren soms nog iets eerder.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 08:26

riannhuh schreef:
was wel heel sneu, met bio mochten we altijd op het leerplein zitten (gewoon een lokaal met pc's) en samenvatting maken, maar wij zaten gewoon op hyves etc, kwam de leraar binnen: 'gaat alles nog goed hier?' nou dan was het 'jaaaaaa' en dan ging hij weer weg, maar een vriendin van mij was dus wel altijd serieus bezig, maakte allemaal eigen samenvattingen enzo. ik zorgde ervoor dat ik de samenvatting uit het boek snapte en voor de rest deed ik niet zo veel. zij maakte dus allemaal eigen samenvattingen enzo, en zij haalde steeds tussen 4/5. ik kom zelfs noge bijna een halfuur later en ik haal wel een goed cijfer

haha dat is wel banketstaaf idd :P

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 09:20

Morgen :Z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 10:04

Goedemorgen!

Op aanraden van Dyanne ben ik weer terug! :D Ik was van plan in de vakantie weer terug te komen, want ik ben zo druk.....

Iemand die mij een klein beetje bij kan praten? :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 10:11

Ik ben ook pas sinds kort hier weer terug, nu het kamp er een beetje aan zit te komen! En er wat minder hard gepraat wordt.
Dus ik kan je niet bijpraten :D
Het enige nuttige ging over lijstjes voor kamp (zie max 4/5 pagina's terug) en de polo's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 10:25

:wave:

Ik ga eens even snel bijlezen! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 10:26

Jill_ schreef:
Hahaha
jongens wat zijn jullie weer lekker bezig :')

Het spelletje van vorig jaar was toch met die schoenen? en dat met die kruiwagen ofzo :')
essie_blue schreef:
Haha nu ben ik wel heel erg benieuwd naar Mirthe _O-

Haha Marloes, wij waren vorig jaar ook zo nieuwsgierig weetjenog _O- Vooral na de verhalen over MA :')

Ik heb wel een gouden tip trouwens, neeem veel reservesleuteltjes van je slotje mee haha, want kijk dag 1 van kamp, of uur 1. Was ik mijn sleutel van mijn slotje kwijt en moest hij alweer doorgezaagd worden haha :')

nou ik had geen verkeerd beeld gekregen hoor, na al die verhalen _O- _O- omfg wat had ik vorig jaar gelachen haha! met die sleutels van jou :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 10:28

riannhuh schreef:
dat is fijn :D
wanneer hebben jullie vakantie?

en weten jullie nog een leuke hbo opleiding? ik weet nog steeds niks :(

ik heb morgen nog 2 toetsen en dan heb ik "vakantieee" :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 10:29

luxket schreef:
daar hoef je niet bang voor te zijn myrthe.. zijn vaak de stille kinderen waar ik moeite mee heb...

En geloof me weet precies hoe jullie zijn, ben zelf ook nog 23 dus heb die tijd net achter de rug :D :D :D :D

dat dachten ZS en BH volgens mij ook :+

die laura van vorig jaar was echt leuk, die liep die andere 2 ook mee uit te lachen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 10:30

Lijstjes zijn idd wel handig! Voordat ik wat vergeet!
pff.. Ik voel me net zo'n achterhoekse boer. (al woon ik gewoon in een 2 onder een kap woning..) :P Met al die merken houd ik het niet bij hoor! Ik koop gewoon wat ik nodig heb en leuk vind :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 10:30

essie_blue schreef:
Op blue staat eigenlijk alles wel! :D behalve geel dan.
het mooiste donkerblauw en bruin!

welke dekjes/setjes nemen jullie mee dan op kamp?

te veel :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 10:32

Vitalis_ schreef:
Ik wil ook nog een nieuw dressuurdekje, eentje die goed blijft liggen, want alles schuift bij mij naar voren. Maar die dingen zijn zo onwijs duur...
Weet iemand wat voor dekje goed blijft liggen en niet verschuift?

eskadron polopad en cotton, verder schijnen de brilli's ook goed te blijven liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 10:34

mistid schreef:
essie_blue schreef:
haha ik neem wel 3 dressuur dekjes mee + bandages
want dat watje krijgt wondjes van zijn peesjes :=
en dan 2 springdekjes, en dan met zijn peesjes voor springen
verwend nest, met bontjes erin, voor zijn roze beentjes :')

Om die reden gebruik ik met dressuur nooit beschermers. Ze vragen altijd aan mij of ik mijn beschermers ben vergeten.
Nee hoor, laat ze hun poten maar goed gebruiken, hebben ze de beschermers ook niet nodig. Spring thuis ook bijna altijd zonder

ik ook, oude pony van mij is juist gaan strijken door peesbeschermers... paard wat bij ons gestald staat ook.

springen doe ik wel met peesbeschermers en strijklappen, maar in het bos ook vaak zonder behalve als ik al weet dat ik ga crossen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 10:36

mistid schreef:
ladyisabelle schreef:
LATEN WE OOK NOG EVEN OVER DE POLO'S HEBBEN, HET DUURT NOG IETS VAN 4/5 WEKEN TOT KAMP

Welke kleur polo?

en welke kleur opdruk?
Zilver hadden we toch?

Eens!

Zwart/navy
Zilver :+:

Ik neem btw altijd een nieuwe spuitbus Veerust mee, alleen Meno die mept dan wat met zijn voorbeen als ik het erop spuit :Y)

Navy met zilver! :D

vinet flipt al met een normale spuitbus, laat staan met veerust... die is daar zo bang van he

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 10:39

mistid schreef:
xShanty schreef:
Mijn vliegendeken is nog heel :D Mag ook wel, heb de rambo protector, die van vorig jaar was wel kapot, door stom ander paard. toen had ze helaas niet alleen kapotte deken.. ook gekneusd been..

Je kan toch zondag al bij de kamers (niet slapen, maar hoorde dat je er wel bij kan toch?)
Als jullie voorkeur hebben voor een bepaalde kamer kan ik kijken of ik zondag al 'bordjes' op kan hangen :+

Wij willen I (semi H :') ) degene het dichtst bij de uitgang (dus bij de achterkant) :))

en ik maak wel zo'n blaadje! :)

*gaat er voorzorgen dat wij om 6 uur hier vertrekken, zjn we rond half 8-8 uur daar O:) *