Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:LIQUITA schreef:Ik heb net Liquita weer even van het land gehaald. Ze loopt nog steeds niet lekker, erg kort van voren.
Ik wacht gewoon de 6 weken maar af (= nu nog anderhalve week).
Ga nu nog even snel onder de douche, en dan lekker aan de bak.
Tot vanavond misschien.
Waardeloos, zal die anderhalve week nog wat uit gaan maken?
mntj schreef:en dan kan die rust misschien wel nog helpen. Als ik me gewoon aan de 6 weken hou, kan ik me later zelf niks verwijten.maar misschien ziet t in de rug er beter uit.
en is dat korte een reactie op dr ruggewervels die wat meer uit elkaar komen. ofzo.
*ZUCHT* Ik kan niets anders doen dan het af te wachten en proberen positief te blijven.
_sandra schreef:liquita ben je morgen vrij???? jij niet he ate??? ik wil morgen weer eens een xtje lekker naar de albert cuyp, misschien wil je mee! gaan we ff lekker lunchen, en niet aan paardje denken!!!!
ATE schreef:_sandra schreef:liquita ben je morgen vrij???? jij niet he ate??? ik wil morgen weer eens een xtje lekker naar de albert cuyp, misschien wil je mee! gaan we ff lekker lunchen, en niet aan paardje denken!!!!
nee ik moet werken lekker dan een dag uitzoeken dat ik niet kan als je me niet mee wil kun je ook zeggen hoor![]()
_sandra schreef:liquita ben je morgen vrij???? jij niet he ate??? ik wil morgen weer eens een xtje lekker naar de albert cuyp, misschien wil je mee! gaan we ff lekker lunchen, en niet aan paardje denken!!!!
. Ik bel je zo even, oke? Ja, Jo...moet je werken??? Meld je maar ziek