me verhaal vertellen ging wel ik ging het voorlezen, de klas was er helemaal stil van en dat is wonderbaarlijk aangezien onze klas nooit stil is, maar goed ze begrepen het nu allemaal wel en begrepen mij nu ook beter, alleen heel vervelend nu want zodra ik nu naar de wc loop rent de halve klas achter me aan omdat ze denken dat ik ga flauwvallen....pff
Ik heb halverwege oktober voor het laatst 'echt' gereden zeg maar. Spierpijn, ja dat krijg ik zeker! Maar dat valt in het niet met de spierpijn die ik na mijn operatie heb gehad!
ja dat ken ik gelove..... me broertje had een feestie gegeven vandaag aan al zijn "matties" Micha ( een vriend van me) die ging me helpen met een beetje oplette op ze en zo....
en nu ligt hij in me kamer (voor mij dus) op de grond met ze kop in een emmer.... haha en het stonk... poeee maar gelukkig ben ik het wel gewend
wat een rust hier zeg.... morgen ga ik lekker weer een weekje naar Engeland. ik ga wel heen met dubbele gevoelens.... maar goed we zien wel... jullie horen wel hoe het was gegaan als ik terug ben