Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:goede morgen iedereen weer een fijne dag
en dat Grardus als 1e reserve staat. Leuk he, Demi heeft Grardus verslagen
. 

heb helemaal pijn in me kont en ik voel mijn buikspieren

LIQUITA schreef:incognito schreef:Ik heb vanmorgen met jose de proef geshreven (getekend)
Ik heb hem uitgewerkt. Nu ben ik in gevecht met scanner![]()
![]()
![]()
Scanner wint.![]()
![]()
![]()
Morgen weer een dag. Het zal me lukken dus het komt eraan.
Wanneer zullen we gaan oefenen?
Volgende week zondag 17 augustus??? Zondag 24 augustus zit ik in Turkije.
Ben ik ook verplicht op een familie bijeenkomst te verschijnen.(M'n zus en zwager zijn 55 jaar getrouwd). Ik baal hier echt van. Normaal verveel ik me scheel op zondag en ja hoor krijgen we dit. Ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen. Vanavond kan ik aan Paul vragen of hij me wil vervangen. Ik weet niet of het slim is. Ook ivm José die kopruiter is. Volgende week hebben we het zelfde probleem met onze andere kopruiter........
Maar we houden moet.....

smuidra schreef:Maar we houden moet.....![]()
![]()
xan schreef:Goed plansmuidra schreef:Maar we houden moet.....![]()
![]()
Als we nu proberen allemaal de figuren op papier al aardig te snappen
(en misschien een beetje voor jezelf wat figuren gaan oefenen)
Dat scheelt misschien, en dan kunnen we proberen om per september echt
te gaan oefenen.
Ik heb de tekeningen 5x uitgeprint op mijn werk.
Dus voor diegene die het niet kunnen printen, ik heb wat extra's liggen.
.
. Ik ben vanavond op de manege, dus misschien zie ik je dan??? xan schreef:Leuk José. Ik heb je helaas nog niet kunnen bewonderenZo, gister weer eens mijn eerste les gehad sinds 3 maanden.
heb helemaal pijn in me kont en ik voel mijn buikspieren
![]()
Maar NoNo deed het super in een drukke les.
Dus nu mag Joline woensdag in de les meedoen (als er plaats is)
NoNo was lekker bezweet, hij was natuurlijk al in geen maanden meer
gewend om zo lang te lopen. En hij heeft een lekkere zeer vlotte galop.
Het ging gewoon ontzettend fijn weer.
En waar Grardus altijd tegen mij zei dat ik meer naar beneden moest rijden,
moet ik nu proberen meer opwaarts te rijden !!!!! Weer iets nieuws om te leren.
. Tytje schreef:Jaah lekker hoor, ik kijk echt uit naar m'n vakantieWat een s h i t weer zeg!!!! Kan er echt van balen. Heerlijk Meelen en Liquita nog een vakantie voor de boeg, waar het tenminste meestal prachtig weer is.
Wat goed Xan van Nono om zo braaf in de les mee te doen. En heerlijk juist dat je hem meer moet oprichten, vind ik beter rijden dan dat je hem meer naar beneden moet rijden.
Ik zag dat er wedstrijden zijn zaterdag, volgende keer doe je mee, toch Xan?
Ik ga zo werken....doei
. smuidra schreef:Natuurlijk houden we moet. We gaan gewoon in september beginnen. Als we net zoals José ook al zei, goed de proef uit ons hoofd leren komt het helemaal smurfHelaas, helaas.![]()
Ben ik ook verplicht op een familie bijeenkomst te verschijnen.(M'n zus en zwager zijn 55 jaar getrouwd). Ik baal hier echt van. Normaal verveel ik me scheel op zondag en ja hoor krijgen we dit. Ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen. Vanavond kan ik aan Paul vragen of hij me wil vervangen. Ik weet niet of het slim is. Ook ivm José die kopruiter is. Volgende week hebben we het zelfde probleem met onze andere kopruiter........
![]()
![]()
![]()
Maar we houden moet.....
![]()
![]()
. LIQUITA schreef:smuidra schreef:Natuurlijk houden we moet. We gaan gewoon in september beginnen. Als we net zoals José ook al zei, goed de proef uit ons hoofd leren komt het helemaal smurfHelaas, helaas.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar we houden moet.....
![]()
![]()
.

LIQUITA schreef:Ik zou heel graag een uigeprinte tekening van je willen, want ik kan thuis nog steeds niet printen. Ik ben vanavond op de manege, dus misschien zie ik je dan???

xan schreef:Ik zal het proberen te onthoudenLIQUITA schreef:Ik zou heel graag een uigeprinte tekening van je willen, want ik kan thuis nog steeds niet printen. Ik ben vanavond op de manege, dus misschien zie ik je dan???
Ik ben er ook vanavond, zal ze in mijn auto laten liggen.
Vraag er nog wel even naar, anders vergeet ik het gewoon weer.
. Tot vanaaf!! 
xan schreef:Ik hoop van wel.Gezellie, er is toch nog steeds vrijrijden vanaf 21.00 uur ????
LIQUITA schreef:xan schreef:Ik hoop van wel.Gezellie, er is toch nog steeds vrijrijden vanaf 21.00 uur ????