ditchie schreef:Nou mijn eerste wedstrijd ging ook echt niet super.. Ze was zo ontiechelijk hengstigGelukkig viel het met rijden wel wat mee, inrijden ging goed maar ik kwam in de andere baan en ze leek wel dood te vallen voor mijn been.. Toen ging er een auto alarm af en hoorde ik niet goed wat de gene voorlas ik moest e-b-e een volte rijden maar ik verstond het niet goed en reed de volte bij b hehe.. -2 punten.. uiteindelijk had ik daardoor 178 punten dus was ik flink gestraft ;p vond het trouwens wel heeel streng gejureerd voor de B, alleen de prijswinnaars hadden een WP. En ik had bijv. een 7 op verzorging en een vriendin van mij een 8.. waar dat nou weer op sloeg?
Nou ja.. volgend weekend beter
Dat had ik in het begin ook!
Maar toen we eenmaal meer ervaring hadden ging het goed
Het is even inkomen. Zeker als je zelf nog niet zoveel ervaring hebt. Proeven rijden is beduidend anders dan thuis lekker trainen. Thuis kan je besluiten een volte wat later te rijden, in de proef niet. @Brendalevita: ik voelde me ook echt niet happy toen ik de punten zag.. maja, we hebben het overleefd
Hoe duur is dat leasen trouwens? Als je nou een leuk paard elders voor noppes kunt rijden, zou ik daarvoor gaan en niet voor een manegepaard van WB-stables. Maar goed... dat is mijn visie 
@Geeske: misschien moet je em dan maar eens goed op de rem zetten in de proef. Ze moet je niet gaan lopen treiteren..
Heb net mijn wedstrijdpaard aan de longe gehad. Even wat anders
Zaten helemaal onder de modder, doordat de bak zo nat was. Ze deed het wel heel braaf 
Woensdag les van Nella Bijlsma. Ben benieuwd!