Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jus_dOrange schreef:Ik ga weer verder eten

(mag je dat zeggen over je eigen paard?
), clinic was erg leuk en leerzaam. Sommige oefeningen gingen echt vlekkenloos en anderen hebben nog wat werk nodig...
Bijv buigen ging lingsom wel goed en rechtsom vond ze wat moeilijk, maar ik heb dat maar 2x met haar geoefend en dat was al weer bijna een jaar geleden. 

Ik vond het echt een heel leerzame avond! Echt voor herhaling vatbaar en ik vond de uitleg van Henk zeer goed en duidelijk.
(mss een ezel... ik zeg maar wat)
Whis was echt superlief vandaag, heb lekker met haar gewandeld en uitgestapt op de drafbaan. Ze was heel braaf, zelfs naar Ramona toe

Knap hoor.

De afgelopen opdrachten waren niet mijn ding, vond 't absoluut niet interessant. De vorige opdracht was een metaalopdracht, ik kan niet met metaal werken maar 't thema was wel leuk, dan haal ik dus meteen een 8,nogwat. De opdracht waar we nu mee bezig zijn is de examenopdracht en we mogen doen wat we zelf willen, gevolg is dat die lerares helemaal enthousiast is. Maf mens. 
Echt irri 8 uur lang op school zitten. Nou, dan zou ik maar van je vrije uurtjes vandaag proberen te genieten.