Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik hoop voor jou en Rover dat het snel beter wordt!!!
Bij mij op stage staan een stuk of 6 friezen en 2 kwpn-ers ofzo met mok.. erg vervelend!!
Heel mooi dat lange behang, maar daardoor kunnen ze wel sneller mok ontwikkelen doordat vuil/vocht/bacterien/schimmels/schurftmijten erin blijven zitten..
SuperLiesje schreef:Ik was behoorlijk pissig gister.. kwam op de manege, en ik was ingedeelt op Vincent.. en een meisje uit mijn les wou graag met me ruilen (zij zat op Grant).. en tja, ik vond dat wel best want ik vind beide dood-eng en kan er werkelijk waar helemaal niks mee.. maarja.. toen kon ik met geen mogelijkheid op een ander paard als Grant (en dat terwijl we maar met 5 in de les zouden rijden.. dus toen ben ik er maar niet opgestapt.. ik betaal namelijk niet 50 euro in de maand om een uur lang rondjes te stappen op een paard waar ik bang voor ben.. Beetje jammer
Ik vind het niet meer dan logisch dat Lisanne beetje bang is, want vincent en grant doen met grote regelmaat enorm leip hoor
Ik ben bang voor Limerick omdat die er eens enorm hard vandoor gegaan is... Ik leer wel bij andere paarden neit bang te zijn
En meestal kan ik dan gewoon ruilen... Vind het dus een beetje flauw dat dat niet kon...