Gaat het nu weer beter Fenn?
Ik ben het weekend weggeweest naar een kennis in Friesland (en voor het eerst van m'n leven in Groningen geweest
) en heb meteen maar weer kou gevat oid, mijn keel doet zooo'n pijn en dat is nooit een goed voorteken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en heb meteen maar weer kou gevat oid, mijn keel doet zooo'n pijn en dat is nooit een goed voorteken

Was gewoon een ontzettend inzinkdagje 

wat goed van je moeder! Moeders die willen leren paardrijden zijn tof, helaas wil/kan mijn moeder dat niet...

Maar het was wel heel fijn zo persoonlijk les te krijgen. Kristien maakt gebruik van een Headset en ik krijg een oortje in zodat ik haar gewoon hoor praten. Verder is ze heel paardvriendelijk. Ze legt uit waarom ik wat doe en wat het best werkt. Waarom een paard zo reageerd.

: Want tegen de tijd dat jullie les begint, hangen wij natuurlijk nog wel rond daar, misschien blijven we nog wel even naar de les kijken, is ook leerzaam voor Marleen

Zeker vervelend. Wens je moeder in elk geval beterschap.

)

Ik zal het even overleggen met Jannette. Misschien komen we dan wel gewoon wat later dan anders, dan kan Marleen eerst haar lesje volgen en plakken we er een buitenrit achteraan. Is ook wel de meest logische volgorde.