xManon_ schreef:Op wie reed je Laura? Tijm?
Ja
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xManon_ schreef:Op wie reed je Laura? Tijm?

ik zou echt balen joh! Maar op zich kan je dan nog wel, als je nog met 2 teugels kan rijden enzo... maar het lijkt me niet echt fijn, voor het geval er weer wat gebeurt.
. Dus als iemand interesse heeft... met bont zijn ze, heb ze 1x gepast. Maat S maar zijn vrij groot.
Merk is Global en binnenmateriaal is iets van neopreen en buitenmateriaal is leer.
Maar als je niet kan rijden is het denk ik toch minder leuk.. Maar het blijft wel gezellig natuurlijk.
ik ben dan weer zo iemand die gaat rijden maar toch zou ik wel in m'n hoofd houden dat er weer wat kan gebeuren.
.

xEsther schreef:Ik zou ook echt zo erg balen als dat mij zou overkomen! Ik denk alleen dat ik wel zo eigenwijs zou zijn om toch gewoon te gaan.
Lauraaa_ schreef:Idd, hoe ging het?
Ben jij die Laura met Goofy zeg maar?

Ik had eerst haar gepoetst, zat ze er helemaal bij te gapen haha! (En Sanyo maar ongeduldig met zn hoofdje tegen mijn rug porren
) Misty krijgt nu al echt zo`n mooie gouden (zomer)vachtje
. Na Misty ging ik Sanyo poetsen, en hij kreeg opeens een ingeving om mijn haar ook maar eens te doen
ging ik even bukken om zijn vacht tussen zijn voorbenen te rossen, ging hij terugkriebelen zodat mijn haar in de klit zat die ik niet meer eruit kreeg
. Daarna nog met Misty op het land wat vrijheidsdressuuroefeningen gedaan, maar daar kwam niet heel veel van aangezien het gras natuurlijk wel interessanter is
. Ik ging na het poetsen enzo gelijk even een plakje hooi voeren, en blijkbaar stond Sanyo al in de stal en ik gooide zo het hooi over de wand heen, precies waar Sanyo stond. Dus die arme pony zat helemaal onder het hooi
gelijk weer even met de harde borstel er weer overheen gegaan, hihi!
vind ik zo lekker ff rommelen met de pony's! Leuk hoor.
En komt Sanyo ook al wat uit z'n wollige dekentje?
hihi! Maar hij begint nu langzaam zijn dekentje te verliezen
!
Mooi dat alles goed ging!