Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Goedzo hoor! Kan je éindelijk posten 
Zo op de foto dan. Ben benieuwd hoe het is als je hem ziet en hoe hij dan is!
of ze wou gwoon graag jou in die waterbak zien staan
kan ook natuurlijk. Jammer dat Wilco daar nou nét niet bij was met zn camera. Had de overwinning mooi op de foto gekund! (hihi, en ik had Voice der gezicht wel zien: "hee baas, braaf hoor zo in 1 keer de waterbak in"
)
(of hij neemt zn vriend mee samen met Daniel, kan die hem ook mooi troosten terwijl jullie crossen en foto's maken
)
!! daar moet je zeker naar gaan kijken hoor. Echt een super beest! (hopelijk is het karakter dan ook zo...)
Ik geloof dat de zenuwtjes haar een beetje te veel werden haha.
) daarna was het feest, inclusief DJ. Het was ècht een hele mooie dag!
Ik ben de aankomende dagen niet echt bereikbaar meer zeg maar. Vanmiddag gaat nick dat ding ff uit elkaar halen om te kijken of er wat mis mee is. Hopelijk kan ie 'm maken. esra_ schreef:hallo ik ben esra sommige kennen me![]()
maar ik heb ook eindelijk genoeg berichten met alle dak aan annemijn![]()
erug bedankt![]()
maare dus ik zal ook af en toe wat posten![]()
xxxEsra

ik vindt dat ik mijn pony mega goed heb opgevoed!!!!
Kan ik alvast een woensdagknuffelabonnement kopen?

We hebben zeker superweer Nel; heb er zin in! Tot straks!
) hihi, en dan neem ik een "altijd-mogelijk-als-je-tijd-hebt-kom-maar-langs-knuffel abonnement"
Mag tog wel hè 
hihi
Had iig wel begrepen dat het hélemaal geweldig was! 
Hee, en wel de foto's laten zien hè! Ben nog steeds benieuwd naar je outfit!
maar ik had dan wel een shocking moment. Char der zusje en broertjes zijn best wat gegroeid
Ik was al sinds de derde van de Middelbare niet meer naar Krabbedijke gweest. Dus in mijn beleving waren ze nog érg klein... Bleek der broertje van 12 ineens groter te zijn dan mij pa *Gooit hoofd in der nek* "Hee hoi, James", Alicia net zo groot, zo niet iets groter dan ik
Allen William is nog niet zó enorm lang. Was wel even gezellie, dat wel
Dat ene dagje redt ik nog wel. Vraag t volgende week nog maar eens 
Volgende keer een foto maken (ben benieuwd naar zn koppie dan "hulp.. Bianz?" ) en hem daarna op cursus doen bij Simba
Die kan héél goed van schuttingen klimmen
Mariekje22 schreef:bruiloft met n DJ, is dat weer iets nieuws ofzo??????

Citaat:Voice heeft ook nog even de stal gewassen en stofgezogen, ze ging kims ook nog even onderzoeken.... ik vindt dat ik mijn pony mega goed heb opgevoed!!!!

Logisch natuurlijk!
(of is het in Anne dr geval mensen-mishandeling?
)
grrr da vindt ze nii leuk
Die was veels te druk bezig met ons keihard uitlachen
Máár we hebben der wel gevangen
*PUH Fenna! wie t laatst lacht...!*
*uch* dól op dat paardje!
gekke knol. Net van te voren zitten twijfelen: laat ik hem vastgeklikt? Als hij dan ineens achteruit rent voor het schrikdraad heb ik hem nog wel vast met dat langere touw.. Of sla ik t touw om zn halster heen... Nou, gelukkig t laatste gekozen dus
Beetje jammer dat de rest hem eigenlijk altijd met vast touw naar de wei brengt... *uhm Balou? kom eens even terug? Ik moet nog even je touw losmaken
asseblief?* áls hij dan al niet in paniek is van zn acties met t touw tussen zn benen: stóere pony!
Prima, maar om dat nou te doen mét je zadel op... Tsja, en dan zonder zadel in de binnenbak is t ineens een stuk minder leuk, en dan hoeft het niet meer.
*jups, en hier nog 1 die niet kan stijldansen
* haha
Zitten we zo aan die 500 pagina's
Beetje doorposten met zn allen, komt goe