manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekje22

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 11:39

hij staat in hoogkarspel, slechts 2,5 uur rijden, maar heb al n chauffeur, Bianz is zo lief om te willen rijden. Weet nog niet wanneer we gaan kijken, want ik wil ook graag dat Thirz mee gaat, en die kan de komende 2 weekenden niet, en de 23e, wanneer thirz wel kan is die vrouw weg, dus we moeten nog even gaan plannen wanneer het dan wordt. ze heeft geen haast met verkopen, dus hij is er zoiezo wanneer ik kom kijken, maar om nou nog n hele maand te wachten, of langer is wel heel erg ver weg vind ik zelf......dus weet het nog niet, maar als je mee wil, en kan als we gaan dan mag je van mij mee, gezellig, 3 zien toch meer dan 2, of 1, haha.......

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 13:15

Ja ik vindt het wel leuk om mee te gaan.
Zodra je weet wanneer je gaat, laat je het maar weten, dan kan ik kijken of ik mee kan, ook i.v.m Daniël.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 15:21

Ik zal zo de foto's plaatsen van Daniël.

Ik neem aan dat dus niemand vegetariër is...
Dan kan ik om boodschappen.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 15:35

Zo hier dan de foto's van Daniël met zn Daniël-polo...

Afbeelding
Elmo vindt het altijd gezellig om bij Daniël te liggen.
Afbeelding
De blauwe, bijpassende sokken.
Afbeelding
Het alles belangerijkste: de tekst....
Afbeelding
Hoi hoi..
Afbeelding
Dit was een tijdje geleden...zn eerste koekje...
Afbeelding
Lekker hoor!!!
Afbeelding
Ohhooohhhhh

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 16:42

oh nel wat een poepige foto's, daniel is echt een schatje, en hij is ook echt al groot hoor.....en die polo staat m echt cool...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 16:48

Ja dat vondt ik ook!

Nemen jullie morgen allemaal een trui of jas mee, als het droog blijft willen we buiten blijven zitten, dus als het een beetje koud is dan is een trui wel lekker.

Nou volgens mij heb ik mn afwezigheid wel weer ingehaald, heb weer heel wat berichtjes geplaatst.
Ga vanavond nog even lekker rijden en Annemoon wordt opgehaald, want die moet morgen sjeesrijden.
Ik had gehoopt kims nog even op bokt te spreken, want had aan thirz gevraag of nous een nachtje bij voice mocht staan, ik wil vanavond even kijken of dat goed gaat.
Voice kan namelijk niet alleen staan, dus kims als je dit nog leest....ben je dan vanavond op stal, om samen met mij een nous/voice kennismaking te doen.

O thirz, ik had ook nog aan lenie gevraagd of voice bij de merries mocht staan, maar ze is bang dat voice of een andere merrie misschien getrapt wordt.
Je weet het nooit.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 16:50

Nel, wil je anders kim dr telefoon nummer, kan je dr bellen?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 18:17

ja graag!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 18:29

je hebt pb nel

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-07 20:53

haha, braaf verder gepost gister in de goede onderdelen van Bokt Esra Lachen Goedzo hoor! Kan je éindelijk posten Tong uitsteken

Ik vind t écht een leuk beestje hoor! Ja Zo op de foto dan. Ben benieuwd hoe het is als je hem ziet en hoe hij dan is!
Beetje lastig met plannen dan, maar dat komt vast wel goed Lachen

Haha, Voice wou gwoon dat jij éerst natte voeten ging halen in die waterbak. Áls er een krokodil zit, eet die vast ook wel Nelines Vork of ze wou gwoon graag jou in die waterbak zien staan Tong uitsteken kan ook natuurlijk. Jammer dat Wilco daar nou nét niet bij was met zn camera. Had de overwinning mooi op de foto gekund! (hihi, en ik had Voice der gezicht wel zien: "hee baas, braaf hoor zo in 1 keer de waterbak in" Clown)
Volgende keer blijft die vriend van Wilco maar gezellig bij Daniel, en gaat Wilco gezellie mee om foto's te maken! Haha! (of hij neemt zn vriend mee samen met Daniel, kan die hem ook mooi troosten terwijl jullie crossen en foto's maken Knipoog )
Hihi, en Voice is dus ook dol op crossen! Ideaal dus dat dat er nu gemaakt is Ja
Ah lieve foto's van Daniel! En die polo staat hem zeker stoer! Knappe vent hoor!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 13:18

Hey meiden!

@Marieke: wat een gaaf paard Bloos!!! daar moet je zeker naar gaan kijken hoor. Echt een super beest! (hopelijk is het karakter dan ook zo...)

Ik had gisteren een bruiloft van mijn zus. Ik was van plan 's morgensvroeg te gaan rijden maar toen belde mijn zus om half 9 op Clown Ik geloof dat de zenuwtjes haar een beetje te veel werden haha.
Het was echt een geweldige dag, echt een sprookjeshuwelijk met alles erop en eraan! Mijn zus zag er echt fantastisch uit, een jurk die precies bij haar figuurtje paste! Ze hadden van 2 's middags tot 1 's nachts een strandtent afgehuurd en daar zaten we dan (zussen en ouders vanaf 4 uur ivm foto's maken). We hebben daar heerlijk gegeten met de fam (48 man) en van half 8 tot half 10 was er receptie (140 man ongeveer Tong uitsteken) daarna was het feest, inclusief DJ. Het was ècht een hele mooie dag!

@Nel: vandaar dat ik je belletje niet gehoord heb! Heb nous trouwens helemaal verwaarloosd gisteren Bloos

En ohja, mijn mobiel is gisteren officieel overleden. Het beeldschermpje doet raar, heb amper bereik (echt nihil) en de trilfunctie is kapot. En heb ik al verteld dat de beltonen het ook niet meer doen? Clown Ik ben de aankomende dagen niet echt bereikbaar meer zeg maar. Vanmiddag gaat nick dat ding ff uit elkaar halen om te kijken of er wat mis mee is. Hopelijk kan ie 'm maken.

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 13:57

esra_ schreef:
hallo ik ben esra sommige kennen me Clown
maar ik heb ook eindelijk genoeg berichten met alle dak aan annemijn Bloos
erug bedankt Haha!
maare dus ik zal ook af en toe wat posten Tong uitsteken

xxxEsra

hallo ik ben michelle sommige kennen me Clown
ik heb eindelijk genoeg berichten met dank aan de beheerders die foute pb's sturen met daarin: u moet nog 11 berichten! Lachen
grtzz michelle

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 15:54

nou we gaan 29 september bij Magic kijken, ben heel erg benieuwd, Thirz en Bianz gaan zoiezo mee, en Nel misschien als ze kan, dus dat gaat vast helemaal goedkomen, en hoop idd dat hij met rijden net zo leuk is als op de foto's. Ik ga nog even foto's vragen aan de eigenaresse, hoop dat ze nog een paar leuke voor me heeft........
leuk kims, dat de bruiloft zo'n succes was, maar waar hoorde ik dat nou nog meer, bruiloft met n DJ, is dat weer iets nieuws ofzo??????
tot vanavond allemaal (of misschien tot zo nog haha, op bokt)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 16:14

Hallo,
Zo net lekker op voice gereden, niet echt serieus... maar dat was thirz ook niet met nous!
Lekker nog een sprongetje gedaan in de bak, toen gingen onze paardjes zweten en toen zijn we maar gestopt, maar nous zweette echt super erg.... dat kan toch niet, arm paard Haha!

Voice heeft ook nog even de stal gewassen en stofgezogen, ze ging kims ook nog even onderzoeken.... Tong uitsteken ik vindt dat ik mijn pony mega goed heb opgevoed!!!! Pling

T was weer gezellig, alleen een beetje jammer van de vetraging bij de wasplaats.... er was iemand zn paard aan het wassen en tjonge, jonge, jonge.... wat duurde dat lang... Tong uitsteken

Nou ga alvast maar even de tuin netjes maken voor straks, lekker weer hé!

Doei doei..

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 16:15

Nel ik vind het niet kunnen, je paard laten zweten foei foei foei!!!!!!!!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 16:30

Ben ik ook weer!
Nel, Daniël is zo'n vrolijk mannetje he! Echt heel leuke foto's!
Jaaa Magic! Ik ben nu al verliefd op hem Marieke haha! Denk dat ik z'n vaste knuffelfan ga worden als je 'm neemt Lachen Kan ik alvast een woensdagknuffelabonnement kopen?
Kims, tof dat de bruiloft van je zus zo geslaagd was! Is zeker wel gek om je grote zus zo te zien? Ik had vorig jaar ook een bruiloft met DJ; vond ik ook erg leuk!
Anne heeft alweer zin in school begrijp ik haha! Nog net geen dip, gelukkig maar Knipoog
Lekker gereden vanmiddag Thirz? Je hebt iig lekker weer gehad! Nog even en je slaapt in je huisje, spannend!
Gijs heeft net ontdekt dat het bovenop de schutting nog wel spannend is; staat ie daar op met grote ogen te mauwen, geen gezicht haha! Brandweervrouw Bianz heeft hem dus even gered. Alleen leert hij er niks van, want 5 minuten later zat hij er weer op. Heb 'm nu maar verteld dat hij maar gewoon moet leren als een stoere (je-weet-wel) kater de schutting zelf op én af moet klimmen Clown

Edit: ondertussen had Nel ook alweer gepost! Jullie hebben lekker gereden dus! Belachelijk dat Thirz d'r paard zo laat zweten, dat kan dus écht niet he! Nous houdt ook helemaal niet van springen, dus dan is zweten al helemaal onlogisch Haha! We hebben zeker superweer Nel; heb er zin in! Tot straks!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-07 16:46

Ja thirz.. dan hier t bewijs! Thirz mishandeld Nous! Zwéten! Ja Hallooooow! Kán nie hè!
*rent naar de braamhof, haalt t paard daar weg, schakelt de dierenbescherming in!*
hihi. Maar gezellie dat jullie samen hebben gereden mét sprongetje Haha!

Ja, hij is ook echt stoer vanaf de foto (wil ook meer foto's zien marieke Schijnheilig ) hihi, en dan neem ik een "altijd-mogelijk-als-je-tijd-hebt-kom-maar-langs-knuffel abonnement" Tong uitsteken Mag tog wel hè Knipoog

Waar zou je dat van die DJ nou gehoord hebben Mariekje Knipoog hihi Clown Had iig wel begrepen dat het hélemaal geweldig was! Tong uitsteken

Fijn dat de bruiloft zo geslaagd was Kim! ook wel redelijk weer toch? Charlotte had iig wel goed weer gehad in Kruiningen/Goes Ja Hee, en wel de foto's laten zien hè! Ben nog steeds benieuwd naar je outfit!
Hihi, en ik had trouwens geen bruiloft met DJ Tong uitsteken maar ik had dan wel een shocking moment. Char der zusje en broertjes zijn best wat gegroeid Bloos Ik was al sinds de derde van de Middelbare niet meer naar Krabbedijke gweest. Dus in mijn beleving waren ze nog érg klein... Bleek der broertje van 12 ineens groter te zijn dan mij pa *Gooit hoofd in der nek* "Hee hoi, James", Alicia net zo groot, zo niet iets groter dan ik Tong uitsteken Allen William is nog niet zó enorm lang. Was wel even gezellie, dat wel Lachen
haha, en nog geen school dip hoor Tong uitsteken Dat ene dagje redt ik nog wel. Vraag t volgende week nog maar eens Clown

Whahaha, stoere *uch* miep Gijs Vork Volgende keer een foto maken (ben benieuwd naar zn koppie dan "hulp.. Bianz?" ) en hem daarna op cursus doen bij Simba Tong uitsteken Die kan héél goed van schuttingen klimmen Haha!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 17:36

hey Bianz, dat kan zeker haha, als er dan ook af en toe een longeerabonnement bij kan zou dat erg fijn wezen, en leer je me dat nog ff, want dat kan ik niet....

Anne vind het wel flauw dat je je Paardoes verhalen niet wil vertellen, dus doe ik het maar.... Als eerste kwamen we ineens Cindy tegen, die liep bijna door ons heen toen ze er langs wilde, dus ik had bijna Anne op mn nek, want die bedacht zich ineens "aaaaah dat is Cindy"..........daarna, Fenna uit de wei halen, die had GEEN zin, en maar scheuren door die wei, erg fijn, ze liep wel heeeeeeeeel mooi, totdat ze bijna op dr buik de wei door schoof, oeps....was dus ook geen succes
Toen ging Anne nog even, geholpen door mij, al bellend met Thirz, Balou in de wei zetten, alleen had niemand verteld dat Balou bang is voor het schrikdraad, dus die stond te snorken naast me, en denderde zodra het hek openging de wei in, met Anne erachteraan, gelukkig zat haar touw niet vast, dus kon ze hem nog loslaten en viel het touw ergens halverwege de wei in het gras.... wij hebben wel weer genoeg spannende momenten gehad hahaha......doei doei

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 17:53

Mariekje22 schreef:
bruiloft met n DJ, is dat weer iets nieuws ofzo??????

Geen idee, maar het was wel heel gaaf Ja
Er waren een heleboel vrienden van mijn zus&zwager aanwezig, en wat moet je dan met een bandje die op komt treden (niemand kan stijldansen) dus een DJ is een hele leuke optie! Iedereen kon nummers aanvragen. Het strandpaviljoen bestond uit 3 delen, dus iedereen kon ook nog ergens rustig zitten zonder lawaai.

Het is overduidelijk dat de dierenbescherming ingeschakeld moet worden voor Nous... Wij raggen haar compleet af!

Citaat:
Voice heeft ook nog even de stal gewassen en stofgezogen, ze ging kims ook nog even onderzoeken.... ik vindt dat ik mijn pony mega goed heb opgevoed!!!!

Ja, een prima opvoeding! Vooral dat lichamelijke onderzoek deed 't m! Zal ik dan maar ff de waarheid vertellen? Knipoog
Voice gooide een voerton om op stal. En tsja, daar viel een hoop lekkers uit! Helaas voor Voice werd ze vastgezet en dan kan je net zo goed gelijk een plasje doen toch? Terwijl je ondertussen kijkt hoe baasje + kim het voer weer in de ton scheppen. Baasje was zó boos op Voice, dat ze haar de restjes liet opeten Vork Logisch natuurlijk!
Over dat lichamelijke onderzoek ga ik niet echt uitweiden Bloos

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 18:07

Whahaha, straks gooien ze dit topic nog dicht met al die dierenmishandelingen Clown (of is het in Anne dr geval mensen-mishandeling? Nagelbijten / Gniffelen )

Nou, Daniel staat er echt goed op met die polo, die kleur matcht goed met zn ogen Knipoog
Fijn dat alle bruiloften weer geslaagd waren, mij lijkt me het ook echt heel gaaf met een DJ (vooral ook aangezien ik niet kan stijldansen!)
En ik moest ook gelijk aan de Simba-klimles denken Bianz! Als ik nog eens bij je ben laat ik Gijs t filmpje zien, weet ie gelijk hoe t moet. En Simba komt dan nog wel een keer persoonlijke begeleiding erbij geven, voor zoiets heb je natuurlijk speciale technieken Tong uitsteken
Ik ben ook erg benieuwd naar Magic in real life, we gaan het de 29e zien!

Nou, nu weer normaal, ik ga Nel dr kado inpakken, tot zo!
Owja: Esra en Michelle: Welkom Haha!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 18:14

thnxx Knipoog

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 18:51

dankjee thirzz Clown Clown

haha Tong uitsteken
oowjaah maare fenna is nu zielig want er werd een appel naar haar gegooit en gemikt Boos! grrr da vindt ze nii leuk Boos!

maar nu is t weer goed Bloos
xxxxxjees

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 22:53

maar hij was niet raak hoor esra, hij kwam minstens 5 meter bij dr vandaan neer........

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 23:14

oow dan is het niet erug Vork

hihi maar ze schrok wel Bloos
maar ik ga lekkr naar mijn bedje toe welterusten Haha!

xxx

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 09:52

whaha, Fenna schrok niet van dat miezerige appeltje hoor Clown Die was veels te druk bezig met ons keihard uitlachen Zij zijn groot en ik is klein! Máár we hebben der wel gevangen Go jij! Go jij! *PUH Fenna! wie t laatst lacht...!*
Clown

Nou Marieke, ik vind dat je de verhalen geweldig verteld hebt! Ik had het zelf niet beter kunnen doen! OK dan! Dankewel! hihi
Volgende keer mag je me dus even waarschuwen Mariek als Cindy langs loopt. Dan zal ik wat voorichtiger en rustiger in je nek klimmen Schijnheilig *uch* dól op dat paardje!

En inderdaad Balou die er vandoor spoot Vork gekke knol. Net van te voren zitten twijfelen: laat ik hem vastgeklikt? Als hij dan ineens achteruit rent voor het schrikdraad heb ik hem nog wel vast met dat langere touw.. Of sla ik t touw om zn halster heen... Nou, gelukkig t laatste gekozen dus Clown Beetje jammer dat de rest hem eigenlijk altijd met vast touw naar de wei brengt... *uhm Balou? kom eens even terug? Ik moet nog even je touw losmaken Schijnheilig asseblief?* áls hij dan al niet in paniek is van zn acties met t touw tussen zn benen: stóere pony! Cool
hee en Mariek je vergat nog "ik heb t warm en ik ben nat, dus ik wil rollen"-actie van Cheyenne Vork Prima, maar om dat nou te doen mét je zadel op... Tsja, en dan zonder zadel in de binnenbak is t ineens een stuk minder leuk, en dan hoeft het niet meer.

DJ is volgens mij ook wel gaaf Ja *jups, en hier nog 1 die niet kan stijldansen Tong uitsteken* haha
En toch.. vind een bandje ook wel wat hebben Lachen

T wordt nog druk hier met (ex)Paardoesers Haha! Zitten we zo aan die 500 pagina's Knipoog Beetje doorposten met zn allen, komt goe Tong uitsteken