Ik ben in april jarig dus dan is het meestal wel lekkere temperatuur en mijn vriend heeft ook veel tattoo's en die weet er veel vanaf en ook wanneer ik beste kan laten zetten. Hihi. Mn navelpiercing zet ik in de winter. Doet waarschijnlijk wel meer zeer, maar goed dan heb ik geen last van zwemmen etc
@ danielle navel piercing ook eind van de zomer. Piercings is weer anders. Tattoo gaat echt je bloedbanen in. Maar als je dat maar niet midden in de winter doet.
Met een tattoo mag je ook een aantal weken niet in de zon, dus dan zou na de zomer ideaal zijn Als je hem na je verjaardag zou zetten is dat niet zo heel handig aangezien het voorjaar tegenwoordig wél mooi is.
Ik ben bezig met een nieuw topic, vandaag heb ik Ferro precies een jaar!!! Besef dat helemaal niet dat ik hem al zo lang heb zeg...
mn les ging zo fijn net! Mocht op Goofy en hoewel ik haar ontzettend leuk vind, vind ik haar ook heel lastig omdat ze best rennerig is en niet graag ontspant. maar na een kwartiertje begon ze heel fijn te lopen en heb zelfs 2 rondjes relaxed gegaloppeerd. galop vind ze best moeilijk en dat gaat vaak vooraf met heel hard draven maa rnu alle sgewoon fijn en relaxed helemaal gelukkig!
Ohja simone, nu geen zin en morgen geen tijd maar voor zaterdag is het er want erna is marlous aan de beurt voor verslag haha! Stom zeg ella van wietse, hij kan ook wel wat doorspelen naar zn fam! En lekker zeg suuus! Knap dat je em rustig had! En lucy ik ga morgen je foto's kijken! Nu slapie doen en morgen dagje shoppen in zaandam met patriesepies
EllaBellaah
Geplaatst: 19-07-12 00:54
.
Laatst bijgewerkt door EllaBellaah op 13-09-24 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Zooo me les op Tango ging weer heerlijk! Hij is zoooooo enorm vooruit gegaan!! Vooral die linkergalop is zo enorm voorui gegaan! Eerder gooide die hem altijd op de binnenschouder, ging die hard en plat door de bocht. Nu houd die meestal keurig ze schouder eronder en is het tempo zoveel beter!!! Net nu het zooo heerlijk gaat ga ik hem verlaten...