Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Lucy

Re: Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-11 16:19

hu is dacht dat expeditie robinson donderdag begon?!
oliebol dan heb ik nu al een aflevering gemist.. maar ff terug kijken op internet dan..

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 16:21

L_bonsai_L schreef:
hu is dacht dat expeditie robinson donderdag begon?!
oliebol dan heb ik nu al een aflevering gemist.. maar ff terug kijken op internet dan..

nee klopt ook hoor, nu stelde ze alle kandidaten voor :) Ik heb ook het einde gemist maarja.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-11 17:07

oh haha ja zie het, heb hem ook even terug gekeken :)

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 18:19

Haha geweldig je hebt nu overal smurfenspullen.
Placemat bij de blokker van smurfen en dan op de staldeur hangen :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 18:59

hahahaha ik dacht dat je het werkwoord smurfen bedoelde
hahaa
even een placemat bij de blokker smurfen hahahahaa

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 20:14

Nou het gaat hem niet worden met Dixie. Leg het vnaaf nog wel verder uit, moet nu opzadelen.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 20:22

en in het weekend gewoon dattie blijft staan ofzo?

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 20:22

ben benieuwd waarom niet, wel klote!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-11 20:53

jammer linn! :(

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 20:58

bij het programma uitstel van executie of hoe je het schrijft
dat meisje haar zusje was in de mei op ponykamp! haha

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 21:08

Hello :)

Eventjes lekker gereden met Ruby, maar opeens deed ze raar... ik af stappen, ijzer los! Balen, maar de smit komt toevallig morgen, dus gelukkig !! Heb namelijk vrijdag weer les, dus ben blij dat het snel verholpen is.

Druk bezig met stage verder, morgen lekker ochtendje alleen! Normaal is er altijd wel iemand in/buiten de klas, maar die is ziek. Het is toch anders als je alleen bent!

Ooohh nee toch Lin!! Let me know hoe en wat! Echt kl*te! Je kan altijd bellen he! Zelfs vannacht aangezien mn ouders op vakantie gaan en ze toch niet zachtjes kunnen doen ^^

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-11 21:46

vervelend steph!
waarom staat ze eigenlijk op ijzers als ik vragen mag? want ze word alleen in de bak gereden toch?

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 21:52

Nou ik ben net overgestapt en zit nu lekker in de trein terug naar me kamertje! Zo lekker dat ik zo dicht bij station woon!! Zo lekker nog ff tv kijken vanuit me bed :) wat lekkers dr bij haha. Morgen lekker uitslapen, dan schoonmaken, wat huiswerkachtige dingetjes en de foto's van simone op me schijf zetten. Heb dr maar 400 (a) gemaakt hahahaha en dan nog boodschappen doen (als ik eenmaal heb bedacht wat ik morgen en overmorgen ga eten haha) en dan chillen :)

Naar joh lin! Hoop dat je toch nog n oplossing kan vinden!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:16

pff ik heb een of andere uitslag, het begon op me reet en ben naar de dokter geweest zalfje gekregen, nu zit het ook op mijn boven benen, scheenbenen, op me armen en in mijn nek, en het jeukkkkkttt en dat spul kan ik er niet opsmeren omdat ik het opengekrabd heb...

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:40

Misschien krentebaard Britt? Zijn het grote open plekken? Ik heb het ook gehad vroeger op me kont en het is heel besmettelijk!

Het is een btj lastig uitleggen dat van Dixie... Als ik dr zou leasen en verplaatsen naar Leeuwarden dan zou ik het stalgeld en ook nog geld aan Piet moeten betalen omdat hij dan een paard mist in ze lessen. En stel ze wordt kreupel ofzo, dan moest ik dat ook allemaal betalen. Hij zei dat ik dan de lusten en hij de lasten zou hebben... En kopen vind hij ook geen optie want stel ze gooit mij er 3x af en iemand zegt tegen mij: jaa dat paard is niet goed. Dan zou ze terug moeten en heeft Piet het juridisch om ze kiezen... Maar zo kan je dan toch helemaal geen paard verkopen, dat kan toch met iedereen en elk paard gebeuren...
Maar goed, hij wil ook gewoon niks kwijt. Ik vroeg of die wist hoe oud Dixie was en dan krijg ik een antwoord van ja tuurlijk weet ik dat, ik heb toch dr paspoort. Maar vervolgens wil die niet zeggen hoe oud ze dan is. Hij wil nu gewoon kijken hoe Dix het blijft doen want ze is gewoon nodig in de lessen. Maar als ik dan vraag of die mij misschien ook een btj op de hoogte wil houden, dan krijg ik amper een antwoord...
Maar verder snap ik hem ook wel ergens weer. Maar aan de andere kant, hij is nu niet haar officiele eigenaar! Pfff frustrerend!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:55

Hmm klote zeg linda.. En is leasen in het weekend dan geen optie? Verdiend hij ook zijn geld aan dat je gewoon 3 dagen least vrijdag zaterdag en zondag oid?..

Nee het zijn bultjes, en de dokter zei het is exceem, en dat zalfje werkte heel goed maar nu zit her overal en ik word er helemaal gek van, zal morgen wel een foto maken van me been als het dan nog goed zichtbaar is.. Maar ik slaap al een week slechht door die rot jeuk pff haha!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-11 09:49

He bah britt, lijkt me heel vervelend! Hoop dat het een beetje snel weg gaat..

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 09:58

he bah britt rot joh!!

zoo ik heb vandaag lekker dagje vrij :) zo eerst ff me kamertje stofzuigen en afstoffen, dan de wc doen(ja joepie mijn taakje deze week) en dan maar is boodschappies doen en bedenken wat ik vandaag en morgen ga eten... hahaha

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 10:23

Marlous1991 schreef:
he bah britt rot joh!!

zoo ik heb vandaag lekker dagje vrij :) zo eerst ff me kamertje stofzuigen en afstoffen, dan de wc doen(ja joepie mijn taakje deze week) en dan maar is boodschappies doen en bedenken wat ik vandaag en morgen ga eten... hahaha

Als je het weet zeg het even, ik moet ook nog iets verzinnen voor vanavond hihi.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-11 10:39

Pasta, lasagne, rijst, gebakken aardappeltjes (uit de over kan ook nog), gekookte aardappetjes, soep, iets met kip/vis/vlees..
hoe uitgebreid wil je koken? :P

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 11:53

Haha ik doe vanavond denk ik aardappeltjes, sperzieboontjes en n hamburger haha en morgen zo n lekkere slabak(italiaans) van de appie :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:06

Britt_Sisi schreef:
Hmm klote zeg linda.. En is leasen in het weekend dan geen optie? Verdiend hij ook zijn geld aan dat je gewoon 3 dagen least vrijdag zaterdag en zondag oid?..

Nee het zijn bultjes, en de dokter zei het is exceem, en dat zalfje werkte heel goed maar nu zit her overal en ik word er helemaal gek van, zal morgen wel een foto maken van me been als het dan nog goed zichtbaar is.. Maar ik slaap al een week slechht door die rot jeuk pff haha!

Ja nouja ik ga nu maar even gewoon afwachten. Linda wilde na de zomer misschien een soort elite les voor paarden maken. Dan mag je 2x in de week rijden op een paard naar keuze (2x les, of gewoon 1x les en 1x vrijrijden, wat je zelf wil) en dan kan je een manege startkaart aanvragen en wanneer er dan knhs wedstrijden op de manege zijn kan je daaraan mee doen. Als het kan met mijn rooster wil ik dat dan misschien wel overwegen.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-11 12:38

haha altijd goed :P
heb je eigenlijk een eigen "keukentje" in je kamer? of deel je dat met je huisgenoten?

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:44

Vervelend Britt en Linn!

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:54

L_bonsai_L schreef:
haha altijd goed :P
heb je eigenlijk een eigen "keukentje" in je kamer? of deel je dat met je huisgenoten?

Ik moet alles delen, behalve me slaapkamer ;) zou graag alles voor mezelf hebben hoor maar dit heeft ook wel wat :) en me huisgenootjes(of iig degene die dr nu zijn, wat er maar 2 zijn) zijn heel gezellig verder :D