, ik heb wel eens een vriendin gehad (rijdt paard) en de eigenares kende haar vaag en ze mocht toen ook op ram ff stappen. Durfde ze niet
maar zij heeft hem wel eens zien flippen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, ik heb wel eens een vriendin gehad (rijdt paard) en de eigenares kende haar vaag en ze mocht toen ook op ram ff stappen. Durfde ze niet
maar zij heeft hem wel eens zien flippen
hoe is het met je?? zag je advertentie op marktplaats, toch weer behoefte aan een paardje
Nee, echt, heeeel bemoedigend.
ik ben goed bezig
Romana01 schreef:emmaa ik zie dat je meeleesthoe is het met je?? zag je advertentie op marktplaats, toch weer behoefte aan een paardje

Romana01 schreef:snap best dat je het mist![]()
wij praten over zo veel interessante dingen, dat moet je natuurlijk blijven volgen![]()
heb je al reactie's gehad??
Emmaa_ schreef:Ik wil trouwens nog even in het algemeen sorry zeggen voor mijn uitbarsting laatst.. Zijn een paar dingetjes die niet helemaal op wieltjes lopen en daardoor ben ik echt onwijs snel geprikkeld en heel snel boos.. Het is niet mijn bedoeling geweest iemand van jullie te kwetsen
(begin te dementeren) ach ja heb me vast niet mee bemoeid 
Emmaa_ schreef:Romana01 schreef:snap best dat je het mist![]()
wij praten over zo veel interessante dingen, dat moet je natuurlijk blijven volgen![]()
heb je al reactie's gehad??
Nee, nog helemaal niks.. Had het ook niet echt verwacht hoor, maarja, ik laat het lekker staan en hoop dat ik er over een tijdje wel reactie op krijg, haha.
Romana01 schreef:Emmaa_ schreef:Ik wil trouwens nog even in het algemeen sorry zeggen voor mijn uitbarsting laatst.. Zijn een paar dingetjes die niet helemaal op wieltjes lopen en daardoor ben ik echt onwijs snel geprikkeld en heel snel boos.. Het is niet mijn bedoeling geweest iemand van jullie te kwetsen
uitbarsting?? help me ff opweg(begin te dementeren) ach ja heb me vast niet mee bemoeid
lopen of liepen??