Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Zo heb nu eindelijk even tijd om mijn verhaaltje te typen
Heb bijgelezen, zal zo even reageren.
Begin wel bij vrijdagavond.
Mocht weer op Satino, na 6 weken dus vet lang geleden, haha. En hij was eigenlijk best fijn! Hij is de laatste tijd wat druk ik galop en dat was het eerste stuk ook wel te merken xD Maar daarna werd die wel rustiger! En toen gingen we springen, eerst echt een ramp... Hij ging veel te hard, stormde er echt keihard naartoe.... Dus toen moest ik hem op de volte zetten als die het weer deed, maar dat hielp niet echt![]()
Dus gingen we gewoon allemaal over de hoefslag draven (normaal stappen we tussendoor) en toen die dat rustig deed kon ik ook gewoon rustig naar de hindernis rijden. Toen was toe ook echt lief! Uiteindelijk 85 gesprongen, als het zo wat hoger wordt springt die echt fijn![]()
Nou en gister... wat een dag he
Om half 8 opstaan, want moest 9 uur bij de studentenvereniging zijn. Want we hadden stage, we zouden thuiszorg bij bejaarden gaan doen. Komen we daar, "nee zijn te weinig bejaarden. Sorry jullie mogen plantsoendienst doen." Dus ik heb 2 uur in de regen papiertjes lopen prikken met zo'n oppakker.. Echt genaaíd.
Toen ik kwart over 12 thuis kwam hadden mijn ouders fácking ruzie, hoorde ze buiten schreeuwen... Ben dus een kwartiertje thuis geweest en toen snel naar de manege gegaan. Was wel erg gezelligEn 's avonds op Happie gereden, hij was echt heel vervelend geweest in de les dus moest die weer even lief gemaakt worden
En toen was die fijn!! Hij was zoooo lief. Reed helemaal in mijn eentje, Anne (waar ik les van krijg) was iets anders aan het doen, en kwam aan het einde nog even longeren. Maar hij liep echt heel erg lekker. Was zo blij
en 's avonds hadden we feest, van die studentenvereniging omdat we meegedaan hadden aan die stage. En radio 538 on tour kwam draaienHet was echt heel erg nice. Supergezellig en ja gewoon helemaal top

minder van die stage maar goed is allemaal te overleven ofcourse
?
maar ben wel heel blij met mn 5e plaatS!!
)