Hoe oud is Marjan eigenlijk? Wel echt tof dat je het zo goed met haar kunt vinden!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
_Lisanne schreef:Ik ben vandaag bij epplejack geweest. Heb een bodywarmer van HV polo die je aan twee kanten kunt dragen (blauw en zwart), was van 90 euro voor 22,50. Een jogginsbroek van HV polo van 60 voor 15 euro!
En verder een knalgroen halster en snoepjes.

Gina schreef:Mooi dat het beter gaat met Wizzy!
M'n been doet nog wel zeer, maar gaat wel steeds beter. Was vandaag naar de Ikea, en ging wel goed. M'n moeder wou eigenlijk niet vanwege m'n been, maar had geen zin om weer thuis te zitten haha
Ik denk dat als ik er eenmaal opzit, dat het dan wel prima gaat. Vind het meer eng, omdat er niet echt een aanleiding was dat ze viel en het zo weer kan gebeuren. Heb wel afgelopen dagen gewoon met haar gelopen, stukjes, en ze is gewoon blijven staan.
Ga sowieso lopend langs de weg nu, deed ik eigenlijk altijd al, maar ze was zo braaf zondag dat ik er toch maar op ging zitten.

!
!
gewoon 575 eurie! Dus toch maar een andere uitgekozen haha! Het is een hele grove, echt cool 

Alweer dag 4 en dat in m'n vakantie. Maar goed na vandaag heb ik er weer 32 uur opzitten! 

Jits braaf geweest?

wat een rot zaak joh.
. Mag me na 2 weken toch wel een keer afvragen waar mijn geld blijft.
Ik netjes gevraagd of ze het wilde storten, ze zeiden zaterdag dat ze het over zouden maken. Dus het wordt onderhand wel een keertje tijd! Vreemde bedoeling..