Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lirote schreef:zo ff bij gelzen
natas went het al weer een huis
aman en aniet wanneer komen garfield en rooie sien
gave auto
zo stal is af morgen verhuizen ben de heledag buiten bezig geweest lekker weertje geweest
kom ik vanavond op stal schrik ik me rot had mijn zwem spullen vergeten wat een natte boel
ik hoop dat er nu eens genoeg water uit de hemel is gevallen
AnitaJoeri schreef:lirote schreef:zo ff bij gelzen
natas went het al weer een huis
aman en aniet wanneer komen garfield en rooie sien
gave auto
zo stal is af morgen verhuizen ben de heledag buiten bezig geweest lekker weertje geweest
kom ik vanavond op stal schrik ik me rot had mijn zwem spullen vergeten wat een natte boel
ik hoop dat er nu eens genoeg water uit de hemel is gevallen
haha de kittens komen na volgend weekeind,dus direct maandag.het weekeind daarop komt arjan die van hun halen,dus heb ik ze nog ff klein weekje samen.Gezellie.
Enne nee Wil er is geloof ik nog niet genoeg gevallen,hier vandaag 2 kleine buitjes,maar hoorde bij jullie echte plensbuien en ook nog onweer.Morgen schijnt ook nog erg slechte dag te worden.
Heerlijk dat je morgen naar je eigen nieuwe stekkie kan gaan.
lag nog thuis dus heb hem los gelongeerd vandaag maar lekkr buitenrijden eind middag, er is wedstrijd 

Gaan julie vandaag nog naar stal?

je gaat bijna twijfelen of ze nog wel willen.. ? hoop dat ze wat laten weten en dat anders nummer 2 nog intresse heeft !
(eventuele PB's komen bij mij niet aan.. laatst ook al iets niet ontvangen)