What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-10 07:31

Goedemorgen ! We hebben weer een fijne dag voor de boeg. Lig nog lekker in mijn bedje. Hihihi... erg he, maar daar hebben we toch vakantie voor. het is nog rustig hier maar hoor wel wat gerommel . paarden staan nog op stal lekker hooi te eten . Heb nog geen idee wat voor weer Het wordt. maar Het zal niet echt lekker worden. Helaas pindakaas. Gisteravond hebben we toen Het donker werd een boswandeling gemaakt en daarna gedronken, erg leuk en erg lekker, hahaha. Nou ... ik ga maar eens kijken of ik een kop thee kan scoren, en m'n paard een knuffel brengen. Ik spreek jullie Laters weer. Doei !!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-10 07:37

Sanne ... mooie foto hoor!!!Ik kan niet zo lekker terug lezen (is inimini)
maar ik zag hem voorbij komen. win , san heeft ook van die rain legs of zo iets mee, alleen wilde ze die niet delen ... ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 09:23

LIQUITA schreef:
Sanne ... mooie foto hoor!!!Ik kan niet zo lekker terug lezen (is inimini)
maar ik zag hem voorbij komen. win , san heeft ook van die rain legs of zo iets mee, alleen wilde ze die niet delen ... ;)

ik wil mijne wel even opsturen hoor!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 11:06

Sanniiy16 schreef:
Hooi allemaal!

Alles goed hier?
Van de week hebben saskia en ik foto's gemaakt van mij en tornado..
ik heb er 1 die ik echt super vind :D
Die wil ik graag met jullie delen (A)

Afbeelding

En???? (lief heh :D )

Waanzinnig mooi! +:)+ Vandaar dat ik hem nog even quote, dan kan iedereen hem nog eens zien! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 11:09

LIQUITA schreef:
Goedemorgen ! We hebben weer een fijne dag voor de boeg. Lig nog lekker in mijn bedje. Hihihi... erg he, maar daar hebben we toch vakantie voor. het is nog rustig hier maar hoor wel wat gerommel . paarden staan nog op stal lekker hooi te eten . Heb nog geen idee wat voor weer Het wordt. maar Het zal niet echt lekker worden. Helaas pindakaas. Gisteravond hebben we toen Het donker werd een boswandeling gemaakt en daarna gedronken, erg leuk en erg lekker, hahaha. Nou ... ik ga maar eens kijken of ik een kop thee kan scoren, en m'n paard een knuffel brengen. Ik spreek jullie Laters weer. Doei !!!

Het is vandaag wel erg koud, dus dat wordt een actie-rit om warm te worden! :D
Ik ben jaloers op jullie!!!!!!!! *D

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-10 11:45

Volgens Buienradar wordt het ww twee uur droog. dus ze gaan er voor. paardjes hebben net even een sprintje getrokken op het land. maar staan nu te drogen in stal. ze waren het er alleen niet mee eens dat ze naar binnen moesten. was ook grappig om te zien. coen ving OJ en als die eenmaal in stal stond kwam hij met een rotvaart weer naar buiten. ik ga m'n rijbroek aan trekken en al vast poetsen , daar heb ik nog wel even werk aan.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 11:58

LIQUITA schreef:
Volgens Buienradar wordt het ww twee uur droog. dus ze gaan er voor. paardjes hebben net even een sprintje getrokken op het land. maar staan nu te drogen in stal. ze waren het er alleen niet mee eens dat ze naar binnen moesten. was ook grappig om te zien. coen ving OJ en als die eenmaal in stal stond kwam hij met een rotvaart weer naar buiten. ik ga m'n rijbroek aan trekken en al vast poetsen , daar heb ik nog wel even werk aan.

heel veel plezier op jullie rit en doe voorzichtig!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 12:00

wat baal ik dat ik geen langere armen heb. door die heupprothese kan ik niet goed bij mijn voet om mijn nagels te lakken. Als het eenmaal gelukt (en wat is gelukt) is dan heb ik spierpijn. Moet er maar eens een hulpmiddeltje voor verzinnen. of een permanent meegroeiende nagellak

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 13:17

LIQUITA schreef:

Volgens mijn buienradar blijft het voorlopig nog wel regenen. Er kan zelfs hagel gaan vallen.
Zoals het er nu uitziet is het rond half vijf even droog, maar dat kan ook zo weer veranderen.
Morgen is ook een buiige dag, vanaf Dinsdag is het weer mooi weer, maar wel aan de frisse kant. (12 graden)

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 13:18

winnitou schreef:
wat baal ik dat ik geen langere armen heb. door die heupprothese kan ik niet goed bij mijn voet om mijn nagels te lakken. Als het eenmaal gelukt (en wat is gelukt) is dan heb ik spierpijn. Moet er maar eens een hulpmiddeltje voor verzinnen. of een permanent meegroeiende nagellak

Misschien met een penseeltje?

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 14:03

Hoi Meelen,weer terug op bokt?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 14:44

Nicole1995 schreef:

Ik ben er toch wel vaker?!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 15:50

meelen schreef:
Nicole1995 schreef:

Dacht dat je laatst schreef dat je ff bokt moe was vandaar :o

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 16:10

Klopt, maar ik kom af en toe wel ff om een hoekje kijken hoor.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 19:38

meelen schreef:
LIQUITA schreef:

Volgens mijn buienradar blijft het voorlopig nog wel regenen. Er kan zelfs hagel gaan vallen.
Zoals het er nu uitziet is het rond half vijf even droog, maar dat kan ook zo weer veranderen.
Morgen is ook een buiige dag, vanaf Dinsdag is het weer mooi weer, maar wel aan de frisse kant. (12 graden)

Hier heeft het idd nog tot laat vanmiddag geregend, helaas |(
Maar wellicht hebben jullie toch nog even lekker gereden.
Vanaf dinsdag moeten jullie misschien maar hele lange ritten gaan maken, om de verregende dagen
nog in te halen.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 19:38

meelen schreef:
Klopt, maar ik kom af en toe wel ff om een hoekje kijken hoor.

Gelukkig maar, wel zo gezellig hoor 10

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-10 20:51

Het stopte inderdaad niet met regenen. Maar we zijn gaan rijden. Het begin van de rit was even heel spannend. We waren in een lekker drafje en Ate stopte ineens. waarop First, Mavantos en Willie omdraaiden en er van door gingen. willie voorop en ik hoorde San tegen Roan zeggen "kom op Ro, je kan stoppen" . en gelukkig lukte het hem om Willie te stoppen. toen we weer terug bij de andre waren hoorde we dat ze een grote zwijn over zagen steken. Dat was dus de reden van de vlucht actie. Verder hebben we ondanks de regen heerlijk gereden. vanavond hebben we gegourmet en nu is Het spelletjes avond . niet voor mij want ik hou daar niet zo van. morgen gaan we leuk paardenshop shoppen . zit hier een erg leuk ruitersport winkeltje en we gaan naar Divoza. Kortom we vervelen ons ondanks het slechte weer niet. Groetjes maar weer!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 20:55

meelen schreef:
LIQUITA schreef:

daar gaat dan mijn picknick......

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 20:56

meelen schreef:
winnitou schreef:

Misschien met een penseeltje?

hoopte dat je aan zoubieden om mijn nagels te lakken, maar een penseeltje is wel een idee, en die dan iedere keer in de aceton zetten anders kan ik per keer een penseel gebruiken

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 21:03

LIQUITA schreef:
Het stopte inderdaad niet met regenen. Maar we zijn gaan rijden. Het begin van de rit was even heel spannend. We waren in een lekker drafje en Ate stopte ineens. waarop First, Mavantos en Willie omdraaiden en er van door gingen. willie voorop en ik hoorde San tegen Roan zeggen "kom op Ro, je kan stoppen" . en gelukkig lukte het hem om Willie te stoppen. toen we weer terug bij de andre waren hoorde we dat ze een grote zwijn over zagen steken. Dat was dus de reden van de vlucht actie. Verder hebben we ondanks de regen heerlijk gereden. vanavond hebben we gegourmet en nu is Het spelletjes avond . niet voor mij want ik hou daar niet zo van. morgen gaan we leuk paardenshop shoppen . zit hier een erg leuk ruitersport winkeltje en we gaan naar Divoza. Kortom we vervelen ons ondanks het slechte weer niet. Groetjes maar weer!

Als je even voorbij Afslag Heelsum/ Renkum (vlakbij Divosa op de A50) naar links kijkt zie je een boerderijcamping, dan mag je namens mij wel even zwaaien naar mijn ouders. en als jullie binnen door rijden is het bij de bordjes van kasteel Doorwerth.

Hebben jullie nou het wilde zwijn op de gourmet gelegd......
De paarden hebben wat dat betreft een veel beter reukvermogen dan wij.

Hebben jullie al een keer in het Purmerbos gereden?
Heb er vanmiddag (in de regen) met Smuidra en de hondjes gewandeld. Er schijnt daar iets van 12 km ruiterpad te zijn. Paden zijn net weer onderhouden.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 21:04

meelen schreef:
Nicole1995 schreef:

hier heb je even rust en kun je ontspannen hoor! Geen mes op tafel

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 21:59

ach een zwijn is weer eens wat anders haha.
misschien beter dan zo'n koe.
zie jullie al gaan.
knap van roan hoor.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 21:59

nog veel plezier happy campers.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 06:52

Angie is vannacht bevallen van een hengstveulen *\o/*
Helaas kan ik nu geen verbinding krijgen met de camera, dus kan niets zien.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 06:52

Angie is vannacht bevallen van een hengstveulen *\o/*
Helaas kan ik nu geen verbinding krijgen met de camera, dus kan niets zien.