Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:Goedemorgen ! We hebben weer een fijne dag voor de boeg. Lig nog lekker in mijn bedje. Hihihi... erg he, maar daar hebben we toch vakantie voor. het is nog rustig hier maar hoor wel wat gerommel . paarden staan nog op stal lekker hooi te eten . Heb nog geen idee wat voor weer Het wordt. maar Het zal niet echt lekker worden. Helaas pindakaas. Gisteravond hebben we toen Het donker werd een boswandeling gemaakt en daarna gedronken, erg leuk en erg lekker, hahaha. Nou ... ik ga maar eens kijken of ik een kop thee kan scoren, en m'n paard een knuffel brengen. Ik spreek jullie Laters weer. Doei !!!
LIQUITA schreef:Volgens Buienradar wordt het ww twee uur droog. dus ze gaan er voor. paardjes hebben net even een sprintje getrokken op het land. maar staan nu te drogen in stal. ze waren het er alleen niet mee eens dat ze naar binnen moesten. was ook grappig om te zien. coen ving OJ en als die eenmaal in stal stond kwam hij met een rotvaart weer naar buiten. ik ga m'n rijbroek aan trekken en al vast poetsen , daar heb ik nog wel even werk aan.

LIQUITA schreef:Volgens Buienradar wordt het ww twee uur droog. dus ze gaan er voor. paardjes hebben net even een sprintje getrokken op het land. maar staan nu te drogen in stal. ze waren het er alleen niet mee eens dat ze naar binnen moesten. was ook grappig om te zien. coen ving OJ en als die eenmaal in stal stond kwam hij met een rotvaart weer naar buiten. ik ga m'n rijbroek aan trekken en al vast poetsen , daar heb ik nog wel even werk aan.

winnitou schreef:wat baal ik dat ik geen langere armen heb. door die heupprothese kan ik niet goed bij mijn voet om mijn nagels te lakken. Als het eenmaal gelukt (en wat is gelukt) is dan heb ik spierpijn. Moet er maar eens een hulpmiddeltje voor verzinnen. of een permanent meegroeiende nagellak

meelen schreef:LIQUITA schreef:Volgens Buienradar wordt het ww twee uur droog. dus ze gaan er voor. paardjes hebben net even een sprintje getrokken op het land. maar staan nu te drogen in stal. ze waren het er alleen niet mee eens dat ze naar binnen moesten. was ook grappig om te zien. coen ving OJ en als die eenmaal in stal stond kwam hij met een rotvaart weer naar buiten. ik ga m'n rijbroek aan trekken en al vast poetsen , daar heb ik nog wel even werk aan.
Volgens mijn buienradar blijft het voorlopig nog wel regenen. Er kan zelfs hagel gaan vallen.
Zoals het er nu uitziet is het rond half vijf even droog, maar dat kan ook zo weer veranderen.
Morgen is ook een buiige dag, vanaf Dinsdag is het weer mooi weer, maar wel aan de frisse kant. (12 graden)
meelen schreef:LIQUITA schreef:Volgens Buienradar wordt het ww twee uur droog. dus ze gaan er voor. paardjes hebben net even een sprintje getrokken op het land. maar staan nu te drogen in stal. ze waren het er alleen niet mee eens dat ze naar binnen moesten. was ook grappig om te zien. coen ving OJ en als die eenmaal in stal stond kwam hij met een rotvaart weer naar buiten. ik ga m'n rijbroek aan trekken en al vast poetsen , daar heb ik nog wel even werk aan.
Volgens mijn buienradar blijft het voorlopig nog wel regenen. Er kan zelfs hagel gaan vallen.
Zoals het er nu uitziet is het rond half vijf even droog, maar dat kan ook zo weer veranderen.
Morgen is ook een buiige dag, vanaf Dinsdag is het weer mooi weer, maar wel aan de frisse kant. (12 graden)
meelen schreef:winnitou schreef:wat baal ik dat ik geen langere armen heb. door die heupprothese kan ik niet goed bij mijn voet om mijn nagels te lakken. Als het eenmaal gelukt (en wat is gelukt) is dan heb ik spierpijn. Moet er maar eens een hulpmiddeltje voor verzinnen. of een permanent meegroeiende nagellak
Misschien met een penseeltje?
LIQUITA schreef:Het stopte inderdaad niet met regenen. Maar we zijn gaan rijden. Het begin van de rit was even heel spannend. We waren in een lekker drafje en Ate stopte ineens. waarop First, Mavantos en Willie omdraaiden en er van door gingen. willie voorop en ik hoorde San tegen Roan zeggen "kom op Ro, je kan stoppen" . en gelukkig lukte het hem om Willie te stoppen. toen we weer terug bij de andre waren hoorde we dat ze een grote zwijn over zagen steken. Dat was dus de reden van de vlucht actie. Verder hebben we ondanks de regen heerlijk gereden. vanavond hebben we gegourmet en nu is Het spelletjes avond . niet voor mij want ik hou daar niet zo van. morgen gaan we leuk paardenshop shoppen . zit hier een erg leuk ruitersport winkeltje en we gaan naar Divoza. Kortom we vervelen ons ondanks het slechte weer niet. Groetjes maar weer!