Sabinee__ schreef:NOOOR! BEN JE NOU AL BIJ JE RACEMONSTER GEWEEST?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Melanie_B schreef:Ja dat is echt balen!Kan me heel goed inleven in jouw.. want ik heb
zo'n zelfde situatie met Rarando en Vendee.. Die heb ik nu door dit weer
ook niet kunnen rijden, aangezien de buitenbak helemaal hard is, en buiten
rijden is gewoon weg nu te gevaarlijk. Hij zou maar vallen en z'n been
breken.. Bah.. moet er niet aan denken.![]()
Dan heb ik nog mazzel met Wonderboy.. die staat gelukkig heel dichtbij
me broer de stal..
Maar heb je al eens nagedacht over een andere stal, of kun je dat
momenteel niet betalen? Zou wel ideaal zijn, maar zal een hoop geld
kosten..
Elja schreef:Sabinee__ schreef:NOOOR! BEN JE NOU AL BIJ JE RACEMONSTER GEWEEST?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar
Ahtnamas schreef:@ Elja, ik hoop voor je dat je fiets er morgen dan nog staat! Het kan ook zijn dat een fietsendief hem vast heeft gezet, vannacht is er niemand op het station en kan hij de fiets makkelijk meenemen. (jouw slot stukknippen) + dat er een kans bestaat dat je fiets het slachtoffer wordt van vandalisme.
?

Dankzij debb die me wat tips heb gegeven tijdens het rijden ging ze uiteindelijk echt lekker lopen ! 

DenK4ever schreef:Ben blij dat jij het stokje van de donderdag avonden hebt overgenomen!!
Nu dat ik weet dat er een goeie bijrijdtser voor terug is voel ik me niet meer zo schuldig dat ik ermee gestopt ben
word er gewoon verlegen van 
Pebbs schreef:DenK4ever schreef:Ben blij dat jij het stokje van de donderdag avonden hebt overgenomen!!
Nu dat ik weet dat er een goeie bijrijdtser voor terug is voel ik me niet meer zo schuldig dat ik ermee gestopt ben
Aah lief van je !word er gewoon verlegen van
ben echt super blij dat ik pas mag bijrijden ! We gaan vast veel van elkaar leren !