Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Miss_Montana schreef:Hallo!
@Nita: Van harte gefeliciteerd
@San & Nita: Mag ik me ook toevoegen bij jullie nieuwebanenclubje? Ik kan donderdag dan eindelijk mijn ontslagbrief inleveren hier. Per 1 juni kan ik vervolgens bij iemand aan de slag die jullie wel bekend is onder de boktnaam 'schumax' haha
.
. KimLittle schreef:San1978 schreef:Maar helaas, mijn man werkt bij Ikea.......
Ja maar is die oprichter van Ikea niet een van de rijkste mannen op aarde? Gewoon een kwestie van veel promotie maken dus en assistent worden van die kerel ofzo
. San1978 schreef:Beau van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! En wat leuk dat je bij 'Schumax' gaat werken. Als dat zo door gaat kunnen we daar straks allemaal aan de slag en kunnen we in één bus met z'n allen door naar stal, wel zo makkelijk en efficient dacht ik zo.
Pffff, mensen vertel mij toch eens: waarom ben ik geen moeder en huisvrouw zodat ik nu in de tuin had kunnen zitten i.p.v. op zo'n suf kantoor....

schumax schreef:San1978 schreef:Beau van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! En wat leuk dat je bij 'Schumax' gaat werken. Als dat zo door gaat kunnen we daar straks allemaal aan de slag en kunnen we in één bus met z'n allen door naar stal, wel zo makkelijk en efficient dacht ik zo.
Pffff, mensen vertel mij toch eens: waarom ben ik geen moeder en huisvrouw zodat ik nu in de tuin had kunnen zitten i.p.v. op zo'n suf kantoor....
ik ben moeder en huisvrouw en............... helaas niet in de tuin kunnen zitten vandaag
.
.