En het valt zoals het valt dus het is niet langer dan als je ziet.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

.

Jumpy gaat morgen weg!
Omdat hij weeft, en dat in de stand ook gaat doen en zo zijn voorbenen extra belast en dus gevoelig is voor blessures... Echt zo jammer.. Eindelijk een beetje het paardje gevonden waar ik heeerlijk mee kon springen en dressuren, 1 met looplust en 1 waarvan je zoveel kunt leren nog!
) en toen heerlijk gesprongen. Wat ga ik dat beest missen! En zeker met het springen! 
Ben wel blij dat Emma foto's is komen maken
Echt super tof meis!

=SEmmaa_ schreef:Ik vind Victor trouwens ook ONGELOFELIJK veel veranderd, op een negatieve manier
Ik bedoel, hij is nog steeds een lieve knol die lekker te rijden is, maar hij is gewoon zo anders dan hoe hij eerst was.
Niet meer zo lekker vol van pit, opeens opzij springen of lekker een potje rennen.
Af en toe moet je hem echt vooruit trappen en hij is echt niet meer lekker gevoelig in zijn mond.
Ja, hij is nog wel gevoelig maar op een andere manier.
Zo girafferig was hij eerst écht niet hoor!=S
Ik vind het echt zonde!. Je merkt gewoon elke week dat hij moeilijker bij elkaar te rijden is, het wordt steeds meer maar gewoon een beetje rondhobbelen =(
.Emmaa_ schreef:Ik vind Victor trouwens ook ONGELOFELIJK veel veranderd, op een negatieve manier
Ik bedoel, hij is nog steeds een lieve knol die lekker te rijden is, maar hij is gewoon zo anders dan hoe hij eerst was.
Niet meer zo lekker vol van pit, opeens opzij springen of lekker een potje rennen.
Af en toe moet je hem echt vooruit trappen en hij is echt niet meer lekker gevoelig in zijn mond.
Ja, hij is nog wel gevoelig maar op een andere manier.
Zo girafferig was hij eerst écht niet hoor!=S
Ik vind het echt zonde!. Je merkt gewoon elke week dat hij moeilijker bij elkaar te rijden is, het wordt steeds meer maar gewoon een beetje rondhobbelen =(
, wil ze liever zelf bekijken..