Shar had 179 en 189
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xManon_ schreef:Oja! Nu je het zegt herinner ik het me weer.
Daar hadden jij& Denise een leuk gesprek over gister.
Ik was Winnie aan het opzadelen.

)Basic_ schreef:B+ 11!![]()
Eerste proef ging best goed, hy was alleen nogal euhm.. voorwaartsen daardoor afentoe wat slordig.
2de proef begon echt super, alleen emt galopstuk begon het te hozen, vond Wilano niet zo leuk dus ging hy onwys scheef lopen door de regen en wind, logisch, ik rij ook niet graag in de regen![]()
2x 4de met 176 en 186![]()
Ben echt super tevreden want hy wordt steeds braver en minder kijkerig!
haha
_Rijkie_ schreef:JA![]()
Ik had NOOIT verwacht dat Romina er iets om zou geven, maar ze was echt in de stress ervan
Sniesie jij ook nogmaals gefeliciteerdWanneer ga je weer?
sniesie schreef:_Rijkie_ schreef:JA![]()
Ik had NOOIT verwacht dat Romina er iets om zou geven, maar ze was echt in de stress ervan
Sniesie jij ook nogmaals gefeliciteerdWanneer ga je weer?
Ik wilde me eigenlijk inschrijven voor 28 september bij Marienweide.
Wat is jouw planning?

Ze moet er maar aan wennen
sniesie schreef:Zit je ons af te luisteren Manonhaha
Ik ben nog steeds helemaal gelukkig!
Heb heerlijk een warme douche genomen toen ik thuis kwam en ben daarna in slaap gevallen op de bank...
Daar liggen we nog met z'n drietjes want Biba snurkt met ons mee
_Fieke schreef:Hoe was feestje in de Vosse Rijkie?

Kelly_Taco schreef:Haha slaapkoppen allemaal
Ik had vandaag show... was erg leuk!
Op de terugweg zagen we Carina rijden bij Dijckhoeve dus hebben we even gekeerd en zijn we gaan kijken.. en zeiknat geregend

sniesie schreef:Ik heb vorig jaar ook eens bij Bakker gestart, mooie binnenbaan.
Vond alleen de losrijbaan wat zwaar. Maar goed te doen hoor, zelfs voor Mina!
Zat ook nog te twijfelen of ik daar wil starten. Misschien doe ik het nog wel...

Kelly_Taco schreef:Haha nee hoor ... daar hadden ze gewoon een binnenbak
_Rijkie_ schreef:sniesie schreef:Ik heb vorig jaar ook eens bij Bakker gestart, mooie binnenbaan.
Vond alleen de losrijbaan wat zwaar. Maar goed te doen hoor, zelfs voor Mina!
Zat ook nog te twijfelen of ik daar wil starten. Misschien doe ik het nog wel...
Ik ga het gewoon eens proberen![]()
Mina is gewoon een trutje op zware bodems, ik kon in mn 2e proef ook goed merken dat ze last had van die zware plekken op X en in die hoek.