Het word steeds gekker
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik moet dalijk naar de kapper.
Jorine_Falco schreef:ik moet dalijk naar de kapper.
Had geen zin

Veel sterkte..
Sterkte!

Op de kinderrevalidatie/mytylschool in den haag (voor lichamelijk gehandicapte kinderen). Woendag zag ik de vacature pas en morgen moet ik al beginnen
Het was eigenlijk een zwangerschapswaarneming vanaf half november, maar diegene is per direct uitgevallen en mag helemaal niet meer werken tot die tijd. Was wel even puzzelen met mijn uren omdat ik ook nog in Gouda zit, dus de komende maand moet ik full time werken en daarna kan ik in ieder geval tot april volgend jaar blijven voor 4 dagen in de week!
en vandaag heb ik in de bak gereden en liep Ko niet supervoorwaarts, maar toch een redelijk goed tempo en was hij bovendien vrij licht in de hand

AnitaJoeri schreef:nou vandaag was Karin zo stoer om op Blando samen met mij en Joepi een stapronde in het park te maken.Bij de eerste de beste brug wilde ze er al vanaf springen maar dat vond Nietje natuurlijk niet goed.Toen kwamen we wel een hele enge bank tegen en toen nog 2 bruggen.Daarbij probeert die grappenmaker zich dan soms achter Joepi te verschuilen.Haha ik heb hem maar niet vertelt dat hij groter en breder is en daardoor dus nog steeds duidelijk zichtbaar.Uiteindelijk moest Joepi op de oprijlaan nog plassen en arme Blando dacht dat hij dus ook maar moest doen,dus ook hij ging plassen hihi.Hij leert snel zullen we maar zeggen.Nou ik weet nog steeds niet wie er meer aan het zweten was;Karin of Blando.Maar al met al is het allemaal heel goed gegaan.
Ben even uit de roulatie.Maandagochtend wordt mijn hand geopereerd.Tot gauw allemaal.