Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Hahaha

Maaikeee schreef:Oooo kirsten Barcelona is écht super leuk!!![]()
Ben der ook geweest begin dit jaar,
we hadden echt super lekker weer, zaten in jeugdherberg aan het strand(misschien jij ook wel) en er is zoveel te doen en te zien, en 's avonds leuke restaurantjes/cafe's waar je lekker wat kan drinken, echt super is het!
Net half uurtje terug van lange dag..dus maar even rustig bijkomen ghehe
!!! Lekker warm, lekker drankie aan zee! Feesten en shoppeen!!
Lekkere senoirtjes
Jane_ schreef:Hee!
Ja Jan staat nu onder de douche te zingen, dus wij hebben live concertHahaha
![]()
Gekke Jan ook![]()
![]()
Oohja, en Melissa, ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom Myra stopt met wedstrijden, ik kan alleen haar hyves niet zien omdat ik geen vriend van haar ben..
Astor schreef:Spreek jullie wel weeer, ik ga zo naar schoolfeest.
)
. Even een beriggie van mij !
. Vandaag best wel lekker gereden, op Parade. Jammer, ik had gehoopt dat ik even lekker op mijn meisje kon hobbelen. Ach ja, volgende week dan maar. Mel heeft wat foto's gemaakt, die krijgen jullie morgen te zien. Ik vond het zelf niet heel denderend gaan, Parade is aan het begin echt té sloom, en als je haar aanpakt, dan gaat ze heel raar grommen en galopperen
. Dus heb haar eerst maar even op haar tempo laten lopen, en daarna wat vooruit gereden. Op een gegeven moment was ze wél lekker aan mijn been. Nou, Volgende week hopelijk op Kartouch, want Parade is dus echt niks voor mij. Heb haar wel lekker buiten de stal opgezadeld, even goed borstelen
. Ze is wél lief

Pebbs schreef:en mijn super paardje gaat weg![]()
![]()
![]()
![]()

[/quote]

pebbs schreef:Liisette_ schreef:![]()
![]()
![]()
Echt zo k.ut! Wel beter voor haar!
Ze stond vandaag lekker bijna vier uur met BM in de wei!![]()
Sterkte, noortje!!!!
thanks liset!
het is ook beter voor d'r..
ws gaat mayke ( als ze uit de kosten kan komen ) wel weer een nieuwe paard nemen
want ze mist het rijden al die tijd al
en dan mag ik die ook gewoon bijrijden daar ben ikwel blij om !
maar het is beter voor haar..
Daarna lekker naar de manege!
Arme Ul ! 

net een rodeo paard 
heb haar helaas niet nog eeen worteltje kunnen geven maar goed...