Musketier:

Maxi:

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
J_Optimaal schreef:Trouwens....! ik heb nu al zin in September! F8 nog steeds, best wel triest want ik reed op andere manege B en de B-Proeven zijn te vergelijken met F9. (Na F8 mag je B starten).
Wie doen er allemaal nog meer F8 weet iemand dat?
Welke rijden jullie ook al weer?
J_Optimaal schreef:Trouwens....! ik heb nu al zin in September! F8 nog steeds, best wel triest want ik reed op andere manege B en de B-Proeven zijn te vergelijken met F9. (Na F8 mag je B starten).
Twinklebel schreef:
Flurk schreef:Twinklebel schreef:
hee dat hoort hier niet in dit topic
Jorine_Falco schreef:J_Optimaal schreef:Trouwens....! ik heb nu al zin in September! F8 nog steeds, best wel triest want ik reed op andere manege B en de B-Proeven zijn te vergelijken met F9. (Na F8 mag je B starten).
Ik heb ook een keer een L1 wedstrijd gereden, en ik start ook de F5Naturulijk op e allerliefste Falco!
Flurk schreef:vind de foto's leuk
J_Optimaal schreef:Flurk schreef:vind de foto's leuk
Dank je wel, Zaterdag ga ik van zoveel mogelijk andere paarden/pony's zo'n foto maken voor op de paarden & pony pagina op de hyve...
Dan staan ze er allemaal op met een soort gelijke achtergrond, dat staat mooier
Ik heb die 2 mooiste trouwens nog bewerkt:![]()
(Zonder touwtje)
J_Optimaal schreef:Zaterdag foto's maken van allemaal...! behalve musketier die foto is al helemaal goed...
Maxi moet de achtergrond nog onscherp..
@ Jorine, leuk dat het meeten leuk was...
Stef_Winston schreef:De linker is lelijk omdat op de andere de achtergrond wazig is. Daardoor vinden jullie hem denk niet mooi?