Mijn verslag van de avond:
heenreis:
Ik richting bus gelopen... Die te laat was dus helaas gehaald
. Toen ik uitstapte was ik naar marlotte dr huis gelopen en toen ik daar aanbelde waren hun al naar de bushalte gereden om mij op te halen.... Maar goed ik naar binnen (dr ouders zijn zooo vriendelijk) en toen marlotte gebeld en die kwam mij ophalen. Toen zijn we met Ramon zijn auto naar den haag gereden... In den haag moest ramon gaan inparkeren
. Wat hij dus totaal niet kan
. Uiteindelijk een plekje gevonden waar hij recht in kon rijden en de auto stond... Toen zijn we naar de silly symphonies gelopen.
In de Silly's:
Hier was het best wel gezellig... In het begin nog rustig maar het werd al snel drukker en de dansvloer werd gevuld en wij gingen ook maar alvast dansen... Dr draaide een leuke DJ (en zijn muziek was ook nog is leuk
). Toen gingen we even een drankje doen aan de bar... Terwijl we dat drankje deden zag ik een bekend gezicht voor me staan... Nou ja voor me... Onder me meer... En ja het was echt zo... Het was Jamie Westland die voor me stond... Wat is hij klein!!!!!!! Hij is gewoon een kop kleiner als mij
. Maar goed was wel leuk om hem te zien
, hij is best schattig, maar gewoon heeeeeel klein!. Na het drankje gingen we maar weer ff dansen en toen boven even een drankje doen... Dit was voor de VIP-ruimte... En daar stond ik dus een beetje om me heen te kijken en ineens zie ik Spike lopen... Dus ik zeg tegen Marlotte daar loopt Spike en ik kijk weer om en ineens staat ie naast me... En kijkt me lachend aan (hij kan me gelukkig niet gehoord hebben). Maar goed ik vond het maar raar en ik ging weer verder praten met Marlotte en Spike stond nog steeds naast me... Gelukkig werd ie snel weggesleurd door een paar gekke blonde meiden... Maar ja toen ik naar beneden liep moest ik weer langs m... En ja ach een beetje onschuldig flirten moet kunnen... Marlotte zat telkens hij staat weer naar je te kijken.... (hij was vast beledigd dat ik niet gelijk helemaal van me stuk af was omdat bekende nederlander Spike naast me stond.... Maakt ie vast niet vaak mee...).
Maar goed weer naar de dansvloer... We stonden op het podium te dansen en dr komt een gozer het podium op en die stond best in de weg.... Dus ik tegen Marlotte, ik gaat dr ff voor zorgen dat hij weg gaat
. Dus ik hem dr heel nochalant half vanaf duwen en daarna stapte die maar van het podium af
. En toen zat Ramon echt zo van volgens mij is dat Jody Bernal... Dus wij kijken en ja hoor.... Het was Jody Bernal
. En die keek niet zo vrolijk... (hihihihi heb Jody Bernal letterlijk en figuurlijk van zn voetstuk af gegooid
) Maar ach moet ie mijn plekje maar niet inpikken... Om een uurtje of 3 ging dat eindelijk Jamie draaien... En ineens komt Spike weer aangestormd die vooraan bij de DJ tafel staat te springen (hij was tegen die tijd al lam en stoned heb ik mogen ruiken....) Daar ging Spike nog even voor MC spelen... En een paar stomme kreten de zaal in gooien... De muziek was echt top
. En Jamie achter de draaitafels is gewoon geweldig....
Maar ja helaas kwam dr om half vier al een einde aan want Marlotte en Ramon waren moe (stelletje amateurs!!). En toen gingen we weer naar huis....
De terug weg:
Die was verder niet echt boeiend
. Ben netjes thuis afgeleverd
.