Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jow schreef:vanavond word 1 van onze merries geinsemineerd!!! whiiee ben benieuwd!!
mammaslamma schreef:Was gisteren weer een geslaagde clinic, Gijsbert kan je zo lekker het gevoel geven dat je goed bezig bent.........
Hij vond dat we erg vooruit gegaan waren sinds vorig jaar, meer gericht waren gaan rijden, hoop goeie tips gehad, het was weer leuk.
Heb verder niet meer naar anderen gekeken,maar zal het hier vast nog wel lezen.
mammaslamma schreef:Acacia, hoe ging Amy, ze is gauw nerveus, begreep ik van Cris, is een leuke opsteker zo'n les, lijkt me.
Had geen puf meer om te komen kijken, was in Ouddorp geweest met de pony's, was een onderlinge marathon, was weer gezellig, lekker 2 zakken peen gewonnen, beesies ook weer blij.........
acacia schreef:was leuk !!!
Ik heb Jow ontmoet en heb een blik geworpen in de andere bak, daar was iemand aan het lesgeven met blonde krulletjes, was jij dat, Shan ?
Ik denk; ga niet roepen, je was druk !
Was al leerzaam om te kijken, laat staan als je zelf meedoet !!
Jow schreef:acacia: amy kan makkelijk proefjes rijden!!
ik sprak gijsbert nog toen hij klaar was, ken heel de man niet maar heb gevraagd wat hij van conchita vond want hij had aan haar 2x gevraagd van wie ze les had en dat ze zo netjes reed.
en hij zei later tegen mij dat ik haar goed had afgeleverd!
** jeeuujj ook een beetje trots **
katchina schreef:Goeimorgen Schouwen..
Een paar weken terug was de pc gecrashtvandaar dat ik weg was.Daarna duurde het even voor ik weer tijd had om te beppen..
Shan alsnog gefelicteerd met de birthday van CC!Ze is echt een plaatje,hoor![]()
En Edie nog gefeliciteerd met je eerste prijs,goed gedaan!
Ik ben zelf druk met Spirit iedere ochtend en het zal niet lang meer duren voor ik op hem wegrij![]()
In de zomer krijgt hij lekker vakantie en gaat hij de wei op.Wel jammer van z'n conditie nu en z'n spieren,maar alla ik kan en wil er niet gelijk iedere dag op rijden,laat hem nog maar lekker uitgroeien en vrij zijn.Daarna komt het echte werk eraan