Ik vind de manege op zich erg leuk! Maar het mindere is, we hadden Chanel (of Coco, ik weet niet hoe ze bij jullie heten) verkocht, we vertrouwden de mensen dat ze haar niet zouden verkopen aan een manege en dat als ze haar weg zouden doen, dat ze weer naar ons kwam, maar nu is ze dus op de Delft, en ik geloof dat ze ook gelogen had over haar leeftijd. Als jullie dus foto's hebben van Chanel, willen we die graag zien, we willen graag weten hoe het met haar gaat!
wat erg dat ze dood is! ze was weliswaar 26 jaar, maar ze had nog langer kunnen leven, als ze niet op een manege had gestaan denk ik. er was met de verkoop aan delft gezegd dat ze 16 jaar was, dus dat was ook niet echt eerlijk
nu je het zegt, zag chanel al een tijdje niet meer staan neej. dan is ze niet erg lang kreupel geweest volgens mij, ze werd denk een week ofzo voor miek kreupel (nu 3 weken geleden), maar kan ook langer zijn.
was dat chanel die binnen stond in het hoekje even denken nummer 12 volgens mij...? want als die het is die liep echt heel slecht en ik vond die er ook slecht uit zien hoor.... hij heeft een keer mee gelopen in de kinderles waar ik voorop rij maar toen het meisje ging zitten en hem liep lopen ging hij zo wat liggen omdat hij door zijn poten zakte.....
Mensen, ik was in de war met wat anders, toen ik hier begon over chanel, even op orde stellen. Er was geen afspraak dat ze terug zou komen en ze was ook niet al 16-jarige verkocht, ik was dus in de war en dom om dit te plaatsen, sorry daarvoor. Maar alsnog is het erg jammer van Chanel.