Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En volgens mij komt Wendy van Ludwig op maandag ook nooit. Ahhhh arme Froukje!
Esther28 schreef:Hoe worden namen van Friezen eigenlijk bepaald Ireen?
Serada schreef:Ireen, heb je vanmiddag vrij of zo dat je een lekker buitenritje gaat maken?
En volgende week maandag ook en dan 1,5 week kerstvakantie
corinatoet schreef:wow wat een luize leventje hahaha ireen, oh als het dan mooi weer wordt kunnen we 2x naar buiten hahahaha,
ach leuk veulentje , ben niet zo thuis in de friezen namen
komt goed hoor lin, eerste wedstrijd weer, de spanningen, gewoon een paar keer achter elkaar gaan dan wordt het minder pff moet niet denken als ik straks weer voor het eerst gaat, volgens mij moet dan de wc mee op wedstrijd hahahhaha
Maar ik vind het altijd moeilijk hoor om vrij te nemen. Dan lig ik s'avonds in mijn bed en denk ik: eigenlijk moet ik gewoon gaan werken, want ik moet dit nog doen en ik moet dat nog doen. Dus echt lekker vrij heb ik nooit, hihi! corinatoet schreef:komt goed hoor lin, eerste wedstrijd weer, de spanningen, gewoon een paar keer achter elkaar gaan dan wordt het minder pff moet niet denken als ik straks weer voor het eerst gaat, volgens mij moet dan de wc mee op wedstrijd hahahhaha
corinatoet schreef:komt goed hoor lin, eerste wedstrijd weer, de spanningen, gewoon een paar keer achter elkaar gaan dan wordt het minder pff moet niet denken als ik straks weer voor het eerst gaat, volgens mij moet dan de wc mee op wedstrijd hahahhaha
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, lijkt me toch niet fijn als je dan ook nog met je witte broek op je paard moet stappen hahahah
)
)
xDaayx schreef:Ireen, ik heb even gekeken wat ik mooi vind, via de site http://home.planet.nl/~rinkjan/home.htm
Merrie:
Eefje
Eefke
Emke
Famke
Femke
Fenna
Fenne
Feya
Fijke
Frauke (leuk omdat het op Froukje lijkt)
Hengst:
Daan
Djurre
Elger (Lijkt op Elgar haha!)
Elias
Ewald
Fedde (van Fedde le Grand)
Feie
Floris
Ben benieuwd of je ze leuk vind
corinatoet schreef:hoe laat is het donker, ik kan om 4 uur op stal zijn!!!!