Gea is ook een dametje, en af en toe echt een meisje.behalve als ze hengstig is, dan is ze af en toe echt een vieze pismerrie hihi
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gea is ook een dametje, en af en toe echt een meisje.

HaileysComet schreef:Deze foto heb ik vandaag op de wei gemaakt, ben aan het oefenen in een photoshop programma om een mooie blackfoto te maken. Ik moet helaas nog flink oefenen, want de randjes zijn niet zo mooi, vandaar dat ik maar een kleine afbeelding plaats...![]()
Edit: Ik zag nu net pas de kleine lettertjes!
Hailey wordt heel druk en baldadig als ze hengstig is, heel druk en dan weet ze niet wat ze met haar zelf aan moet, ik weet dan ook niet wat ik met haar aan moet.
verania schreef:HaileysComet schreef:Deze foto heb ik vandaag op de wei gemaakt, ben aan het oefenen in een photoshop programma om een mooie blackfoto te maken. Ik moet helaas nog flink oefenen, want de randjes zijn niet zo mooi, vandaar dat ik maar een kleine afbeelding plaats...![]()
Edit: Ik zag nu net pas de kleine lettertjes!
Hailey wordt heel druk en baldadig als ze hengstig is, heel druk en dan weet ze niet wat ze met haar zelf aan moet, ik weet dan ook niet wat ik met haar aan moet.
leuk gelukt hoor en ehm heb effe de tekst ietsje groter gemaakt kon het haast niet lezen joh
gr
Citaat:Hahaha, wat ben jij toch ook een muts heh Shir

HaileysComet schreef:Mis je ook hoor.
Ga zo mijn nest maar weer in, moet er weer om 6 uur uit.
Weltrusten!
lekker meedoen met de springles 

HaileysComet schreef:Is er volgende week ook weer springles? Misschien dat ik even kom kijken. Vind het altijd leuker om te kijken dan om zelf mee te doen.
Nou ik ben vrijdag gevraagd om mee te helpen met de jaarlijkse justitie sportdag. Ik ben nog nooit geweest en wou dat eigenlijk zo houden, maar goed ze zaten erg omhoog, dus ga ik maar even helpen. De hele dag op een bowlingbaan scores invoeren... Wie weet valt het wel mee. Ik wordt in ieder geval opgehaald en thuisgebracht.
Ze zijn op Bali bezig om het land te rooien, ze gaan een tropische tuin aanleggen. Ze gaan ook van die kelkbloemen planten, zodat er kolibri's in de tuin komen. Het stuk land ligt boven een rivier, daar komt een pad naar beneden, zodat je ook naar de rivier kan. Als alles meezit is het over een klein jaartje af.
Van het weekend kom ik weer een kijkje nemen op Meyvliet.