Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

FiiekJ schreef:Gister hoorde ik dat Amy mee zou rijden in de groepsles, maar toen reed ze niet meer en toen zij Suus van Daphne dat Amy dacht dat die last van ze rug zou hebben?!
Whatskebeurt?

Hert0g schreef:Ben jij dan die helemaal niks mocht en drinken en alles door een slangetje kreeg? Of zijn dat van die overdreven verhalen?
Hert0g schreef:Maar volgensmij was dat iemand anders, ik herriner met namelijk een naam richting Annemarie. Die had zn 3e wervel ofzo gekneusd.
Maar het ging beter dan normaal.
Taaclover schreef:FiiekJ schreef:Gister hoorde ik dat Amy mee zou rijden in de groepsles, maar toen reed ze niet meer en toen zij Suus van Daphne dat Amy dacht dat die last van ze rug zou hebben?!
Whatskebeurt?
Zag van de week wel Maaike erop zitten!
Was me wel al eerder opgevallen dat hij moeilijk zijn rug ontspant.. misschien heeft hij daar wat last van.
maargoed je weet het nooit, misschien dat er een wervel oid niet helemaal lekker zit en dat ie daarom lastig is met zn linkergalop, dus we houden het in de gaten.
Had Jackson in de paddock gezet en hij wou dr alleen maar uit, hihi, had blijkbaar geen zin in zwemles
Maar het is wel een lief paard!

Heb dr nu al zin in
*
Of iemand die op mijn SLR wil letten als ik aan het rijden ben
*Gaat ns kijken of ze iemand zover kan krijgen*
Die laat ik liever niet onbeheerd rondslingeren
Renee__ schreef:Wat versta je niet dan?