Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hilde_q schreef:da word dus een heel feest tijden de JT's en zoDan zijn ze meestal op hun mooiste!
iik houd wel van veulentjes
hestr schreef:Ik ga dit jaar in week 3 15t/m22 juli![]()
Ben vorig jaar ook geweest was zo gruwelyk. Ik zat op Meidur die ijslanderHij was zo'n schatje maar kon ook heel vervelend zijn
![]()
En Yara, misschien ken je me nog (ik was met nikita) ik zie je wel op kampIk weet nu dat jy, stefanie, bajka, timo, zijn broer, nikita en ik weer komen. Weet jy wie nog meer??
![]()
Heb er echt zin innnn
ktink schreef:Prada & haar baby; http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=175&t=771845
mAnDyXX schreef:Dan ga ik ook samen met een vriendinnetje die is hier ook op bokt anneke
heb er zin in
Yaraa schreef:Ik ga ook van 15 t/m 22 Juli en ik neem ook mijn eigen paard mee.!! er komen veel eigen paarden mee dan, die week.. meestal is er maar 1 eigen paard ofzoo.. maar nu wel 4 of 5 ofzoo..
hebben wij meer keus.
ik ga ook die week gaat vet gezellig worden
Amrah schreef:Helaas kan de mijne niet meer mee:'(...
Citaat:oke![]()
a das wel bale jaa ent is tot 18 jaar?
Mariekje22 schreef:Citaat:oke![]()
a das wel bale jaa ent is tot 18 jaar?
maakt echt niet uit hoor, of je al 19 bent, doen ze niet moeilijk over, denk alleen dat alle weken al vol zitten
Amrah schreef:Ja, hij zou eerst wel mee gaan maar hij heeft een ingescheurd gat van ong 20cm diep terhoogte van de liezen.
Ik gaat in week 4;)
Citaat:er waren toch nog 2 weken bij gekomen of zijn die ook al weer vol???
Mariekje22 schreef:Citaat:er waren toch nog 2 weken bij gekomen of zijn die ook al weer vol???
ja klopt, week 27 en 35, zijn nog groen op de site, betekend denk ik dat er nog wel plek is, al staat er bij ponykamp onder hoeveel plek nog en bij de trektocht niet
maar ik denk dat die ook wel snel vol komen te zitten maar mis. niet de eerste week want
dat had ik al gezegt.
mAnDyXX schreef:Amrah schreef:Ja, hij zou eerst wel mee gaan maar hij heeft een ingescheurd gat van ong 20cm diep terhoogte van de liezen.
Ik gaat in week 4;)
dat is wel zielig hoop voor hem dat het snel weer over gaat![]()
heb je ook foto's van hem of staan die op je profiel
Kan je trots op wezen!!!!