Ik weet dat iedereen Gizmo een k*tbeest vond maar ik vond het echt een schatje en Beertje was ook lief
:D alle pony's waren lief mis al die pony's wel zoals Lucky en Pepino Sheila en Road runner. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
:D alle pony's waren lief mis al die pony's wel zoals Lucky en Pepino Sheila en Road runner. Jeaninee schreef:Jaa ik ooken weet je die shet ook nog
![]()
IkhouvanChey schreef:.
sheilarianne schreef:IkhouvanChey schreef:.
Wist je dat gizmo naar een andere manege is verkocht waar hij nu een lievelingspony van de manege is!!
Gizmo ook
. Nadine240904 schreef:sheilarianne schreef:
Wist je dat gizmo naar een andere manege is verkocht waar hij nu een lievelingspony van de manege is!!
welke manege dan?
ik dacht dat het een eigen pony was geworden.
pepino was in de stal niet lief, weet nog wel dat hij een meisje in haar arm had gebeten, maar tijdens het rijden was hij zó'n pop
? IkhouvanChey schreef:Wil je vragen welke manege?
)IkhouvanChey schreef:Bedoel je Double dan?
Double is nu heel sloom ben benieuwd of ie nog verleast wordt of dat er iets anders mee wordt gedaan geld ook voor Joker haha
. IkhouvanChey schreef:HahaDouble is nu heel sloom ben benieuwd of ie nog verleast wordt of dat er iets anders mee wordt gedaan geld ook voor Joker haha
.
. IkhouvanChey schreef:Ook al vergeten.

.
IkhouvanChey schreef:Verder weet ik ook niet meer zoveel
Kan je dat ene paard nog herinneren Redondo.
)
. Nadine240904 schreef:Omg
maare ik heb nu les doeidoei klets lekker verder
? sheilarianne schreef:Nadine240904 schreef:Omg
nee egt dat is een kapperd![]()
maare ik heb nu les doeidoei klets lekker verder